Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pare problemow i pytan


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 08.02.2010 23:54

Witam.

Czy znalazl ktos latke na blad przez ktory moce klas na pistoletach nie dzialaja? Np. Spowalnianie przez maga.

Jak wywolac aby postac mogla chodzic po scianie? (Item - podchodzisz do sciany wciskasz E i chodzisz po scianie)

Czy zmiana modelu gracza np. na gremlina (maly) bedzie dzialac? Chodzi mi o to czy hitboxy rowniez sie dostosuja.

Wersja 5.9l

Użytkownik Nosek edytował ten post 08.02.2010 23:55

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2010 00:13

Jak wywolac aby postac mogla chodzic po scianie? (Item - podchodzisz do sciany wciskasz E i chodzisz po scianie) - czego to ludzie nie wymyślą :P nie da się no ale niech lepsi się wypowiedzą
Czy zmiana modelu gracza np. na gremlina (maly) bedzie dzialac? Chodzi mi o to czy hitboxy rowniez sie dostosuja. - hitboxy pozostano te same
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.02.2010 00:24

Odnośnie itemku to da się jest na jednym diablosie :]
Wyciągnij kod z jakiegoś pluginu gdzie da się wspinać.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.02.2010 00:35

heh no tak tylko ja na początku chciałem to zrobić realistycznie tzn gdy podchodzimy do ściany i wchodzimy na nią to model gracza jest obracany o ileś stopni w pionie/poziomie no i widok gracza też jest odwrócony :D
  • +
  • -
  • 0

#5 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.02.2010 21:07

No chcialbym przeniesc pare umiejetnosci z SuperHero moda :)

Ok do chodzenia po scianach doszedlem.

Wiec pozostaje tylko kwestia umiejetnosci z pistoletow.

A czy wie ktos jak zrobic, aby wybrany item wybrana klasa uzywala za pomoca R zamiast E?

Użytkownik Nosek edytował ten post 09.02.2010 11:21

  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.02.2010 21:17

W prethinku zmień IN_USE na IN_RELOAD
W sensie żeby po innym guziku szukało :)
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2010 21:32

do prethinka

if (player_class[id] == klasa) {
		new clips,ammos
		new weaponss = get_user_weapon(id,clips,ammos)
		
		if (weaponss ==CSW_KNIFE){
			new button4 = fm_get_user_button(id)
			
			if(button4 & IN_RELOAD) //Use button = climb
				wallclimb(id, button4)
			else if((button4 & IN_JUMP) && button4 & IN_DUCK ) //Jump + Duck = climb
				wallclimb(id, button4)
			
			
		}	
	}

najlepiej na koniec

public fwd_touch(id, world)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_WallClimb[id] || !pev_valid(id))
	return FMRES_IGNORED

new player = STR_T
if (!player)
	return FMRES_IGNORED

new classname[STR_T]
pev(world, pev_classname, classname, (STR_T))

if(equal(classname, "worldspawn") || equal(classname, "func_wall") || equal(classname, "func_breakable"))
	pev(id, pev_origin, g_wallorigin[id])

return FMRES_IGNORED
}

public wallclimb(id, button2)
{
static Float:origin[3]
pev(id, pev_origin, origin)

if(get_distance_f(origin, g_wallorigin[id]) > 25.0)
	return FMRES_IGNORED  // if not near wall

if(fm_get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)
	return FMRES_IGNORED

if(button2 & IN_FORWARD)
{
	static Float:velocity[3]
	velocity_by_aim(id, 120, velocity)
	fm_set_user_velocity(id, velocity)
}
else if(button2 & IN_BACK)
{
	static Float:velocity[3]
	velocity_by_aim(id, -120, velocity)
	fm_set_user_velocity(id, velocity)
}
return FMRES_IGNORED
}

to dla klasy jesli chcesz dla itemu to zmien

if(player_class[id]==klasa)

na

if(player_item_id[id]==id wallclimber itema)


dodam ze chodzenie po scianie tylko z nozem bo inaczej moga byc problemy np z rozbrajaniem

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 09.02.2010 21:34

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.02.2010 21:40

Verticus

No tak ale to zmieni mi na all itemy a mi chodzi o to, ze normalnie dziala na E ale jezeli uzywa go np Mag to ma to pod R.

GoQ

Brakuje funkcji z poczatku

new...

Użytkownik Nosek edytował ten post 09.02.2010 21:46

  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2010 21:45

zapomnialem stworz globalne
new bool:g_WallClimb[33]
new Float:g_wallorigin[32][3]

oraz w

deathmsg i client_connect


dopisz

g_WallClimb[id] = true

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.02.2010 22:05

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "STR_T" on line 9305
Error: Undefined symbol "STR_T" on line 9309
Error: Undefined symbol "classname" on line 9310
Error: Undefined symbol "STR_T" on line 9310
Error: Invalid expression, assumed zero on line 9310
Error: Too many error messages on one line on line 9310

Compilation aborted.
6 Errors.
Could not locate output file C:\Users\ka\Desktop\dbmod_5.9l.amx (compile failed).

Po dodaniu:

new STR_T[32]

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Array must be indexed (variable "-unknown-") on line 9306
Error: Must be a constant expression; assumed zero on line 9310
Error: Undefined symbol "classname" on line 9311
Warning: Expression has no effect on line 9311
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 9311
Error: Invalid expression, assumed zero on line 9311
Error: Too many error messages on one line on line 9311

Compilation aborted.
6 Errors.
Could not locate output file C:\Users\ka\Desktop\dbmod_5.9l.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.02.2010 22:07

#define STR_T 33


tak to jest wyciagac jedna rzecz z ogolu 9k linijek :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.02.2010 22:12

Dziala. Wielkie dzięki :)
  • +
  • -
  • 0

#13 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.02.2010 00:40

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Dziala

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych