Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

HLDS_run problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Eska

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Polska / USA
Offline

Napisano 08.02.2010 20:21

Więc zacznijmy od informacji na temat maszyny:

cs@games:~$ uname -apio
Linux games 2.6.24-1-686 #1 SMP Thu Feb 14 19:41:13 JST 2008 i686 GNU/Linux


cs@games:~$ cat /proc/cpuinfo
processor : 0
vendor_id : GenuineIntel
cpu family : 15
model : 4
model name : Intel® Pentium® D CPU 2.80GHz
stepping : 4
cpu MHz : 2800.202
cache size : 1024 KB
clflush size : 64


cs@games:~$ cat /proc/meminfo
MemTotal: 3107300 kB
MemFree: 1111996 kB
Buffers: 285628 kB
Cached: 863992 kB


cs@games:~$ cat TPsteamEska/cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
;multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
;mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
;adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
;timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
;pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)


; Custom - Add 3rd party plugins here
admin_screen2.amxx
in_game_ads.amxx
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx
auto_restart_vl.amxx
file_displayer.amxx
;ps_heatmaps.amxx
admin_amxbans.amxx
amxbans.amxx


cs@games:~$ cat TPsteamEska/cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini
mysql
;sqlite


fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich


Metamod 1.19
AmxModX 1.8.1
Server STEAM ofc., zupdatowany


Problem

./hlds_run: line 321: 5269 Segmentation fault $HL_CMD


Segment z linii 321:

run() {
# Runs the steam update and server
# Loops if RESTART is set
# Debugs if server failure is detected
# Note: if RESTART is not set then
# 1. DEBUG is set then the server is NOT exec'd
# 2. DEBUG is not set the the server is exec'd

if test -n "$RESTART" ; then
echo "Auto-restarting the server on crash"

#loop forever
while true
do
# Update if needed
update

# Run the server
$HL_CMD
retval=$?
if test $retval -eq 0 && test -z "$AUTO_UPDATE"; then
break; # if 0 is returned then just quit
fi

debugcore $retval

echo "`date`: Server restart in $TIMEOUT seconds"

# don't thrash the hard disk if the server dies, wait a little
sleep $TIMEOUT
done # while true
else
# Update if needed
update

# Run the server
if test "$DEBUG" -eq 0; then
# debug not requested we can exec
exec $HL_CMD
else
# debug requested we can't exec
$HL_CMD
debugcore $?
fi
fi
}


Użytkownik Eska edytował ten post 08.02.2010 20:30

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych