Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.02.2010 09:34

CZy ktos by mogl mi napisac jak zrobic awp 1/1 ,shoota 1/1 , glocka i usp 1/1 i opisac gdzie co dac bo skorzystalem z poradnika Vertricus na jego stronie diablo modzie ale cos nie wyszlo
  • +
  • -
  • 1

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.02.2010 10:24

Dam Ci dla przykladu 1.

Szukasz
		case 66:
{
player_item_name[id] = "Kameleon"
player_item_id[id] = 66
changeskin(id,0)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik",player_item_name[id])
}

I dodajesz pod tym to
		{
player_item_name[id] = "Szalencze AWP"
player_item_id[id] = rannum
player_b_awp[id] = random_num(1,2)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia AWP",player_item_name[id],player_b_awp[id])
}


Następnie szukasz:
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

I dodajesz pod tym to:


public add_bonus_awpdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


I każdy tak samo robisz.
  • +
  • -
  • 1

#3 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.02.2010 10:28

Czyli np zmieniam apw na knife?
  • +
  • -
  • 1

#4 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 03.02.2010 10:28

Tak, i oczywiście wszystko zapisujesz i kompilujesz.

Użytkownik Krejzol edytował ten post 03.02.2010 10:28

  • +
  • -
  • 1

#5 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 03.02.2010 11:12

dzięki +

e a moze powiesz jak zrobic zeby np klasa miala awp 1/1
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych