Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Latarka & Kusza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 16:59

Witam.

Na forum znalazlem jak zrobic aby wsrod itemow znalazla sie Latarka oraz Kusza. Oczywiscie itemy dzialaja jak nalezy.

Moje pytanie jest nastepujace:

Jak zrobic, ze gdy posiadamy X item latarka/kusza nie jest w stanie nas naswietlic/zranic.

Z gory dziekuje za odpowiedz :)
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.02.2010 17:43

dodac do funkcji zabijajacej z kuszy/naswietlajacej


if (player_item_id!=nr. twojego itemu)

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 20:49

Tez o tym pomyslalem. Jednak jak wstawiam to bez tego itemu mag nie moze naswietlic. Albo jak nija go ma to i tak naswietla.

Uzywalem roznych kombinacji np:

if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		if (player_b_alatarka[id] == 0)
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
		}

Użytkownik Nosek edytował ten post 01.02.2010 20:51

  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.02.2010 21:06

bo musisz dodac
|| player_clas[id]== Mag)

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 21:23

new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
		if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		if (player_b_alatarka[id] == 0 || player_class[id]== Mag)
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
		}


Jak mam tak to i tak jak item ma Ninja to go naswietla.

Użytkownik Nosek edytował ten post 01.02.2010 21:23

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.02.2010 21:54

&& zamiast || przy tym co dodawales

alatarka to anty latarka? czy item co pozwala naswietlac? :F
  • +
  • -
  • 0

#7 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 22:07

Oczywiscie jak wyzej pisalem item nie pozwalajacy naswietlic.

Da sie to jakos inaczej napisac?

Użytkownik Nosek edytował ten post 01.02.2010 22:29

  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 01.02.2010 23:51

No tak ale jeśli sprawdzasz dla id item i klasę to sprawdzasz czy dana osoba ma item i jest magiem więc trzeba sprawdzić klasę dla atakującego i item dla broniącego
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.02.2010 08:57

A czy ty u siebie posiadasz taki item?
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 02.02.2010 11:46

if (player_b_alatarka[index1] == 0 && player_class[id]== Mag)

  • +
  • -
  • 1

#11 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 02.02.2010 12:50

Dziala. Dziekuje bardzo za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

#12 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 02.02.2010 14:20

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Działa

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych