Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

M_Antirusher_2.6_alfa kilka pytań


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.02.2010 11:53

Witam

mam kilka pytań co do malej modyfikacji M_Antirusher_2.6_alfa

1. Chce alby napis *** RASH - OFF *** był na normalny kolor (jest zielony) a jeśli usune z:
write_string("^x04 *** RASH - OFF***")
to:
x04
to nie mogę skompilować pluginu.

2. Chce aby napis:
!!!UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA!!!
Wolno raszowac po uplywie 45 sekund
był na samym początku każdej rundy (przy samym starcie), bo z tego co zauwazyłem pojawia się kiedy chce.

3. Nie jestem pewny ale czas po którym anty rasz się wyłącza czasami jest mniejszy a czasami większy (w zależności od ilości osób na serwerze, mam ustawiony na 45 sekund)
chciałbym aby wyłączał się zawsze dokładnie po upływie określonego czasu.

4. Chciałbym aby po upłynięciu 45 sekund czyli wtedy kiedy wyłącza sie rasz pojawił sie na środku napis "Mozna juz przekroczyc strefe raszu" (taki sam napis jaki pojawia sie na koniec rundy "Terrorysci wygrali" albo na odrwót)

5. Jak chce żeby były dwie informacje kiedy już wolno raszować dodaje do:
public free_the_world(){
	if(round_start<1) return
	round_start=0
	new players[32],num 
	get_players(players,num,"a")
	for(new i;i<num;i++){
		free_the_man(players[i])
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
		write_byte(players[i])
		write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO
		write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***") 
		message_end()

i pokazuję sie tylko peirwsza.


z góry dziękuje i oczywiście odwdzięcze sie w postaci +++.

Użytkownik kubus edytował ten post 01.02.2010 16:58

  • +
  • -
  • 1

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.02.2010 11:56

1. Usun caly kod kolory: " ^x04 "

2. to przenies komunikat do odpowiedniego eventu...

3. to zmien cvar by minimalna ilosc wymagana na serwie by plug dzialal na 0 (chyba to powinno zalatwic sprawe :F).
  • +
  • -
  • 0

#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 01.02.2010 12:16

2. to przenies komunikat do odpowiedniego eventu...

mógłbyś mi dokładniej napisać co dokładnie i gdzie ?

proszę o pomoc także w 4 i 5 punkcie.

Użytkownik kubus edytował ten post 01.02.2010 16:59

  • +
  • -
  • 1

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.02.2010 18:48

5. nie możesz zrobić tak:

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
write_byte(players[i])
write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO
write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***")
message_end()

co najwyżej tak:
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
		write_byte(players[i])
		write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO
		message_end()
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
		write_byte(players[i])
		write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***") 
		message_end()

  • +
  • -
  • 0

#5 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.02.2010 19:12

zadziałało, a co do 2 i 4 to może wie ktoś?
co do 4 to dodałem:
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TextMsg"), {0,0,0}, players[i])
		write_byte(players[i])
		write_string("*** Mozna juz raszowac ***") 
		message_end()
no i niestety się nie pokazuje

Użytkownik kubus edytował ten post 02.02.2010 19:13

  • +
  • -
  • 1

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.02.2010 23:35

2.
http://amxx.pl/eventy-t1680.html
i event Nowa Runda lub poczatek rundy
4.
client_print(id,print_center,"wiadomosc")

  • +
  • -
  • 0

#7 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 04.02.2010 11:38

Wydaje mi się ze jeszcze poprostu za wcześnie i za mało pojęcia bym mógł coś takiego zrobić - błędy przy kompilacji a próbowałem na przykładach (kilka różnych sposobów).

I mi nie chodzi o to by dodać zupełnie dodać nową wiadomość na początek rundy, tylko o to żeby przerobić komunikat, który pojawia się kiedy chce na to żeby był na początku każdej rundy.

Użytkownik kubus edytował ten post 04.02.2010 11:38

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych