M_Antirusher_2.6_alfa kilka pytań
kubus
01.02.2010
Witam
mam kilka pytań co do malej modyfikacji M_Antirusher_2.6_alfa
1. Chce alby napis *** RASH - OFF *** był na normalny kolor (jest zielony) a jeśli usune z:
2. Chce aby napis:
3. Nie jestem pewny ale czas po którym anty rasz się wyłącza czasami jest mniejszy a czasami większy (w zależności od ilości osób na serwerze, mam ustawiony na 45 sekund)
chciałbym aby wyłączał się zawsze dokładnie po upływie określonego czasu.
4. Chciałbym aby po upłynięciu 45 sekund czyli wtedy kiedy wyłącza sie rasz pojawił sie na środku napis "Mozna juz przekroczyc strefe raszu" (taki sam napis jaki pojawia sie na koniec rundy "Terrorysci wygrali" albo na odrwót)
5. Jak chce żeby były dwie informacje kiedy już wolno raszować dodaje do:
i pokazuję sie tylko peirwsza.
z góry dziękuje i oczywiście odwdzięcze sie w postaci +++.
Użytkownik kubus edytował ten post 01.02.2010 16:58
mam kilka pytań co do malej modyfikacji M_Antirusher_2.6_alfa
1. Chce alby napis *** RASH - OFF *** był na normalny kolor (jest zielony) a jeśli usune z:
write_string("^x04 *** RASH - OFF***")to:
x04to nie mogę skompilować pluginu.
2. Chce aby napis:
!!!UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA!!! Wolno raszowac po uplywie 45 sekundbył na samym początku każdej rundy (przy samym starcie), bo z tego co zauwazyłem pojawia się kiedy chce.
3. Nie jestem pewny ale czas po którym anty rasz się wyłącza czasami jest mniejszy a czasami większy (w zależności od ilości osób na serwerze, mam ustawiony na 45 sekund)
chciałbym aby wyłączał się zawsze dokładnie po upływie określonego czasu.
4. Chciałbym aby po upłynięciu 45 sekund czyli wtedy kiedy wyłącza sie rasz pojawił sie na środku napis "Mozna juz przekroczyc strefe raszu" (taki sam napis jaki pojawia sie na koniec rundy "Terrorysci wygrali" albo na odrwót)
5. Jak chce żeby były dwie informacje kiedy już wolno raszować dodaje do:
public free_the_world(){ if(round_start<1) return round_start=0 new players[32],num get_players(players,num,"a") for(new i;i<num;i++){ free_the_man(players[i]) message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***") message_end()
i pokazuję sie tylko peirwsza.
z góry dziękuje i oczywiście odwdzięcze sie w postaci +++.
Użytkownik kubus edytował ten post 01.02.2010 16:58
Miczu
01.02.2010
1. Usun caly kod kolory: " ^x04 "
2. to przenies komunikat do odpowiedniego eventu...
3. to zmien cvar by minimalna ilosc wymagana na serwie by plug dzialal na 0 (chyba to powinno zalatwic sprawe :F).
2. to przenies komunikat do odpowiedniego eventu...
3. to zmien cvar by minimalna ilosc wymagana na serwie by plug dzialal na 0 (chyba to powinno zalatwic sprawe :F).
kubus
01.02.2010
mógłbyś mi dokładniej napisać co dokładnie i gdzie ?2. to przenies komunikat do odpowiedniego eventu...
proszę o pomoc także w 4 i 5 punkcie.
Użytkownik kubus edytował ten post 01.02.2010 16:59
mgr inż. Pavulon
01.02.2010
5. nie możesz zrobić tak:
co najwyżej tak:message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i])
write_byte(players[i])
write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO
write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***")
message_end()
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("!!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!! UWAGA !!!") <------------------------------- TO message_end() message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("*** Druzyna broniaca moze juz raszowac ***") message_end()
kubus
02.02.2010
zadziałało, a co do 2 i 4 to może wie ktoś?
co do 4 to dodałem:
Użytkownik kubus edytował ten post 02.02.2010 19:13
co do 4 to dodałem:
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TextMsg"), {0,0,0}, players[i]) write_byte(players[i]) write_string("*** Mozna juz raszowac ***") message_end()no i niestety się nie pokazuje
Użytkownik kubus edytował ten post 02.02.2010 19:13
DarkGL
03.02.2010
2.
4.
http://amxx.pl/eventy-t1680.htmli event Nowa Runda lub poczatek rundy
4.
client_print(id,print_center,"wiadomosc")
kubus
04.02.2010
Wydaje mi się ze jeszcze poprostu za wcześnie i za mało pojęcia bym mógł coś takiego zrobić - błędy przy kompilacji a próbowałem na przykładach (kilka różnych sposobów).
I mi nie chodzi o to by dodać zupełnie dodać nową wiadomość na początek rundy, tylko o to żeby przerobić komunikat, który pojawia się kiedy chce na to żeby był na początku każdej rundy.
Użytkownik kubus edytował ten post 04.02.2010 11:38
I mi nie chodzi o to by dodać zupełnie dodać nową wiadomość na początek rundy, tylko o to żeby przerobić komunikat, który pojawia się kiedy chce na to żeby był na początku każdej rundy.
Użytkownik kubus edytował ten post 04.02.2010 11:38