Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pomoc przy rozgrzefce


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Juby

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 11:26

Mógłby mi ktoś pomóc przerobić ten plugin, zeby byloby na 1 dana bron. Oraz jak zginie sie to sie odradza w losowym miejscu tak samo jak w DM

#include <amxmod>
#include <amxmisc>
#include <fun>

new bool:MapSTARTED = false

new rtime = 60 // Czas po 5s od zaladowania pluginu do Restartu w Sekundach

new sname[] = ".........." // Nazwa Serwera (Nie dawac w ch.. dlugich...)

public plugin_init() {
    register_plugin("Auto Restart","1.1b","graczu")
    set_task(5.0, "start_restart")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public start_restart(){

    new Float:rtimes = float(rtime)
    new Float:rtimeStop = rtimes - 7.0
    new Float:rtimeThree = rtimes - 6.0
    new Float:rtimeTwo = rtimes - 3.0
    new Float:rtimeOne = rtimes
    new Float:rtimePlay = rtimes + 3.0

    set_task(1.0,"loop_timer", 1100, "", 0, "b")
    set_task(5.0,"check_clients", 1101, "", 0, "b")
    
    set_task(rtimeStop,"stop_rool",1900)
    set_task(rtimeThree,"say_start",1200)
    set_task(rtimeTwo,"say_start",1300)
    set_task(rtimeOne,"say_start",1400)
    set_task(rtimePlay,"say_start",1500)

    new dir[ 64 ]
    get_configsdir( dir, 63 )
    server_cmd( "exec %s/ar_start.cfg", dir )

}

public stop_rool(){
    if(task_exists(1100)){
        remove_task(1100)
    }
    if(task_exists(1101)){
        remove_task(1101)
    }
}

public loop_timer(){
    new col1=random_num(0,255)
    new col2=random_num(0,255)
    new col3=random_num(0,255)    
    set_hudmessage(col1, col2, col3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)  
    show_hudmessage(0,"===================^n%s^nRESTART ZA %i SEKUND^n===================", sname, rtime)
    rtime--
}

public say_start(data){
    if(data == 1200){
        client_cmd(0,"spk misc/three.wav")
        set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 1)
        show_hudmessage(0,"Three")
        MapSTARTED = true
        new dir[ 64 ]
        get_configsdir( dir, 63 )
        server_cmd( "exec %s/ar_end.cfg", dir )
    }
    if(data == 1300){
        client_cmd(0,"spk misc/two.wav")
        set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 2)
        show_hudmessage(0,"Two")
    }
    if(data == 1400){
        client_cmd(0,"spk misc/one.wav")
        set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 1.0, 0.5, 0.15, 3)
        show_hudmessage(0,"One")
        set_task(1.0, "server_restart", 1401)
    }
    if(data == 1500){
        client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
        set_hudmessage(200, 0, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 4.0, 0.5, 0.15, 4)
        show_hudmessage(0,"==========^n* GRAMY *^n==========")
    }
}

public server_restart(){
    server_cmd("sv_restart 1")
}

public client_death(killer, victim, wpnindex, hitplace, TK)
{
    new arg[1]
    arg[0] = victim
    if(MapSTARTED == false){
        set_task(0.5, "spawn_user", victim + 99)
    }
}

public check_clients(){
    new pnum = get_playersnum()
    for(new i = 0; i < pnum; i++){
        if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)){
            cs_user_spawn(i)
        }
    }

}

public spawn_user(id){
    new cid = id - 99
    if(is_user_connected(cid) && !is_user_alive(cid)){
        cs_user_spawn(cid)
    }
}

public plugin_precache() { 
    precache_sound("misc/three.wav")
    precache_sound("misc/two.wav")
    precache_sound("misc/one.wav")
    precache_sound("misc/reset.wav")
}

Z Gory dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.02.2010 11:32

Oraz jak zginie sie to sie odradza w losowym miejscu tak samo jak w DM
do tego wymagane są specjalne spawny .... chyba
  • +
  • -
  • 0

#3 HuBa

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:157
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grajewo
Offline

Napisano 01.02.2010 11:49

można csdm włączyć przy rozgrzewce w sma rozgrzewki
  • +
  • -
  • 0

#4 Juby

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 01.02.2010 16:42

Ale to sie wybiera bron w csdm, a ma byc na 1. O tym tez myslalem.

do tego wymagane są specjalne spawny .... chyba
Tak oczywiscie :)...
Posiadam je
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych