Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/daj ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubala

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Trawniki
Offline

Napisano 31.01.2010 12:11

Witam wytłumaczył by mi ktoś jak zrobić opcje /daj na wersji diablomod 5.9l.
  • +
  • -
  • 0

#2 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 31.01.2010 13:33

Dodaj to do pliku 5.9l.sma na końcu i skompiluj
public plugin_natives(){
    register_library("DiabloMod_Items");
    register_native("diablo_send_user_item", "_diablo_send_user_item");
    register_native("diablo_get_user_item", "_diablo_get_user_item");
   
}
public _diablo_get_user_item(plugin, params){
    if(params != 1)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0;
    return player_item_id[id];
}
public _diablo_send_user_item(plugin, params){
    if(params != 2)
        return 0;
    new id = get_param(1);
    if(!is_user_connected(id))
        return 0
    new id2 = get_param(2);
    if(!is_user_connected(id2))
        return 0
    if(player_item_id[id] == 0)
        return 0;
       
    dropitem(id2);
    award_item(id2, player_item_id[id]);
   
    item_boosted[id2] = item_boosted[id]
    item_durability[id2] = item_durability[id]
    jumps[id2] = jumps[id]
    gravitytimer[id2] = gravitytimer[id]
    player_b_vampire[id2] = player_b_vampire[id]    //Vampyric damage
    player_b_damage[id2] = player_b_damage[id]        //Bonus damage
    player_b_money[id2] = player_b_money[id]        //Money bonus
    player_b_gravity[id2] = player_b_gravity[id]    //Gravity bonus : 1 = best
    player_b_inv[id2] = player_b_inv[id]        //Invisibility bonus
    player_b_grenade[id2] = player_b_grenade[id]    //Grenade bonus = 1/chance to kill
    player_b_reduceH[id2] = player_b_reduceH[id]    //Reduces player health each round start
    player_b_theif[id2] = player_b_theif[id]        //Amount of money to steal
    player_b_respawn[id2] = player_b_respawn[id]    //Chance to respawn upon death
    player_b_explode[id2] = player_b_explode[id]    //Radius to explode upon death
    player_b_heal[id2] = player_b_heal[id]        //Ammount of hp to heal each 5 second
    player_b_blind[id2] = player_b_blind[id]        //Chance 1/Value to blind the enemy
    player_b_fireshield[id2] = player_b_fireshield[id]    //Protects against explode and grenade bonus
    player_b_meekstone[id2] = player_b_meekstone[id]    //Ability to lay a fake c4 and detonate
    player_b_teamheal[id2] = player_b_teamheal[id]    //How many hp to heal when shooting a teammate
    player_b_redirect[id2] = player_b_redirect[id]    //How much damage will the player redirect
    player_b_fireball[id2] = player_b_fireball[id]    //Ability to shot off a fireball value = radius *
    player_b_ghost[id2] = player_b_ghost[id]    //Ability to walk through walls
    player_b_eye[id2] = player_b_eye[id]             //Ability to snarkattack
    player_b_blink[id2] = player_b_blink[id]    //Abiliy to use railgun
    player_b_windwalk[id2] = player_b_windwalk[id]    //Ability to windwalk
    player_b_usingwind[id2] = player_b_usingwind[id]    //Is player using windwalk
    player_b_froglegs[id2] = player_b_froglegs[id]
    player_b_silent[id2] = player_b_silent[id]
    player_b_dagon[id2] = player_b_dagon[id]        //Abliity to nuke opponents
    player_b_sniper[id2] = player_b_sniper[id]        //Ability to kill faster with scout
    player_b_jumpx[id2] = player_b_jumpx[id]
    player_b_smokehit[id2] = player_b_smokehit[id]
    player_b_extrastats[id2] = player_b_extrastats[id]
    player_b_firetotem[id2] =player_b_firetotem[id]
    player_b_hook[id2] = player_b_hook[id]
    player_b_darksteel[id2] = player_b_darksteel[id]
    player_b_illusionist[id2] = player_b_illusionist[id]
    player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]
    wear_sun[id2] = wear_sun[id]
    player_sword[id2] = player_sword[id]
    player_ultra_armor_left[id2]=player_ultra_armor_left[id]
    player_ultra_armor[id2]=player_ultra_armor[id]
   
    dropitem(id);
   
    return 1;
}
Następnie skompiluj diablo_wez_daj.sma i dopisz na końcu plugins diablo_wez_daj.amxx
Plik diablomod_items wrzuć do /include

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.01.2010 14:19

Jesli kompiluje to daj wez wyskakuje błąd :

/groups/amxmodx/tmp3/textkdpcyP.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "diablomod_items"

Compilation aborted.
1 Error.

Nie będe zakładał nowego tematu napisze tu prawie napiszecie temu co założył temat jak zrobic z tym błędem. :]
  • +
  • -
  • 1

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.01.2010 14:30

Przekazywanie item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2
/daj - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Pomoc przy /daj - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 31.01.2010 14:36

a nnie mógłbyś tu napisać rozwiązania? :>
  • +
  • -
  • 0

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 31.01.2010 14:43

@up
Napisalem.
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.01.2010 14:43

Mam przekopiować tamte tematy tutaj ?
Jeżeli nie masz problemów z rozumieniem czytanych treści (i samym czytaniem) to odpowiedź już masz.
  • +
  • -
  • 0

#8 kubala

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Trawniki
Offline

Napisano 01.02.2010 15:40

dzięki temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych