2 pytanka;)
SzukamProDM
30.01.2010
Witam, mam 2 pytania:
1. Jak napisac kod ktory uniemozliwialby zabicie z 1/X he(tjb. Anty HE).
2. Jak zrobic item dzięki ktoremu mozna by bylo biegac tak jakby na 50 zwinnosci.
Bedzie reputa;f
1. Jak napisac kod ktory uniemozliwialby zabicie z 1/X he(tjb. Anty HE).
2. Jak zrobic item dzięki ktoremu mozna by bylo biegac tak jakby na 50 zwinnosci.
Bedzie reputa;f
G[o]Q
30.01.2010
co do zwinnosci to set_user_maxspeed(id,wartosc)
a co do he to wystarczy do funkcji ktora odpowiada za zabicie z he 1/x wystarczy dodac wyjatek ze dziala tylko jesli ofiara ma inny item niz antyhe
a co do he to wystarczy do funkcji ktora odpowiada za zabicie z he 1/x wystarczy dodac wyjatek ze dziala tylko jesli ofiara ma inny item niz antyhe
SzukamProDM
30.01.2010
Czyli mam tutaj dodac klase ktorej chce zwiekszyc speda?
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
M4G!K
30.01.2010
1.
W
Zamień:
2. Dokładnie
Na przykład:
W
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
Zamień:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield checkNa:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_nazwa[id] == 0) //Fireshield check
2. Dokładnie

Na przykład:
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
SzukamProDM
30.01.2010
@ Up
Dziekuje, daje repute;)
A teraz takie pytanko:
1. Jak napisac kod na item ktory by dawal np. awp co runde
2. Jak napisac kod na item ktory by dawal X hp co runde
Dziekuje, daje repute;)
A teraz takie pytanko:
1. Jak napisac kod na item ktory by dawal np. awp co runde
2. Jak napisac kod na item ktory by dawal X hp co runde
Vertricus
30.01.2010
50 zwinności to nie 50 jednostek csowych (unitów chyba)
50 zwinności = 50*1.3 unitów
50 zwinności = 50*1.3 unitów
SzukamProDM
12.02.2010
Nie chodzi mi o dokladna wartosc;> To juz sobie wylicze zeby bylo dobrze;)
A teraz takie pytanie
1. Jak zrobic item ktory by co runde dawal bron
2. Jak zrobic item ktory by co runde dawal X hp
Odswiezam
odswiezam 2
A teraz takie pytanie
1. Jak zrobic item ktory by co runde dawal bron
2. Jak zrobic item ktory by co runde dawal X hp
Odswiezam
odswiezam 2