←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

2 pytanka;)

Zablokowany

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 30.01.2010

Witam, mam 2 pytania:

1. Jak napisac kod ktory uniemozliwialby zabicie z 1/X he(tjb. Anty HE).
2. Jak zrobic item dzięki ktoremu mozna by bylo biegac tak jakby na 50 zwinnosci.

Bedzie reputa;f
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 30.01.2010

co do zwinnosci to set_user_maxspeed(id,wartosc)
a co do he to wystarczy do funkcji ktora odpowiada za zabicie z he 1/x wystarczy dodac wyjatek ze dziala tylko jesli ofiara ma inny item niz antyhe
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 30.01.2010

Czyli mam tutaj dodac klase ktorej chce zwiekszyc speda?;>

public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
M4G!K - zdjęcie M4G!K 30.01.2010

1.

W
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)

Zamień:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check
Na:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_nazwa[id] == 0)	//Fireshield check

2. Dokładnie :)

Na przykład:
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED

if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 30.01.2010

@ Up

Dziekuje, daje repute;)

A teraz takie pytanko:

1. Jak napisac kod na item ktory by dawal np. awp co runde
2. Jak napisac kod na item ktory by dawal X hp co runde
Odpowiedz

  • +
  • -
Vertricus - zdjęcie Vertricus 30.01.2010

50 zwinności to nie 50 jednostek csowych (unitów chyba)
50 zwinności = 50*1.3 unitów
Odpowiedz

  • +
  • -
SzukamProDM - zdjęcie SzukamProDM 12.02.2010

Nie chodzi mi o dokladna wartosc;> To juz sobie wylicze zeby bylo dobrze;)

A teraz takie pytanie

1. Jak zrobic item ktory by co runde dawal bron
2. Jak zrobic item ktory by co runde dawal X hp

Odswiezam

odswiezam 2
Odpowiedz
Zablokowany