Witam, mam 2 pytania:
1. Jak napisac kod ktory uniemozliwialby zabicie z 1/X he(tjb. Anty HE).
2. Jak zrobic item dzięki ktoremu mozna by bylo biegac tak jakby na 50 zwinnosci.
Bedzie reputa;f
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 pytanka;)
Temat rozp.
SzukamProDM
, 30.01.2010 15:39
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.01.2010 15:39
#2
Napisano 30.01.2010 16:12
co do zwinnosci to set_user_maxspeed(id,wartosc)
a co do he to wystarczy do funkcji ktora odpowiada za zabicie z he 1/x wystarczy dodac wyjatek ze dziala tylko jesli ofiara ma inny item niz antyhe
a co do he to wystarczy do funkcji ktora odpowiada za zabicie z he 1/x wystarczy dodac wyjatek ze dziala tylko jesli ofiara ma inny item niz antyhe
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 30.01.2010 18:51
Czyli mam tutaj dodac klase ktorej chce zwiekszyc speda?
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
public set_speedchange(id)
{
if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2)
else agi=BASE_SPEED
if (is_user_connected(id) && freeze_ended)
{
new speeds
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3)
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
}
}
#4
Napisano 30.01.2010 19:04
1.
W
Zamień:
2. Dokładnie
Na przykład:
W
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
Zamień:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield checkNa:
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && player_b_nazwa[id] == 0) //Fireshield check
2. Dokładnie
Na przykład:
public set_speedchange(id) { if(DemageTake[id]==1) agi=(BASE_SPEED / 2) else agi=BASE_SPEED if (is_user_connected(id) && freeze_ended) { new speeds if(player_class[id] == Ninja) speeds= 20 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Zabojczyni) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Barbarzynca) speeds= -10 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) speeds= 50 + floatround(player_dextery[id]*1.3) else speeds= floatround(player_dextery[id]*1.3) set_user_maxspeed(id, agi + speeds) } }
Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj darmowe skiny cs go!
#5
Napisano 30.01.2010 21:03
@ Up
Dziekuje, daje repute;)
A teraz takie pytanko:
1. Jak napisac kod na item ktory by dawal np. awp co runde
2. Jak napisac kod na item ktory by dawal X hp co runde
Dziekuje, daje repute;)
A teraz takie pytanko:
1. Jak napisac kod na item ktory by dawal np. awp co runde
2. Jak napisac kod na item ktory by dawal X hp co runde
#6
Napisano 30.01.2010 21:46
50 zwinności to nie 50 jednostek csowych (unitów chyba)
50 zwinności = 50*1.3 unitów
50 zwinności = 50*1.3 unitów
#7
Napisano 12.02.2010 10:00
Nie chodzi mi o dokladna wartosc;> To juz sobie wylicze zeby bylo dobrze;)
A teraz takie pytanie
1. Jak zrobic item ktory by co runde dawal bron
2. Jak zrobic item ktory by co runde dawal X hp
Odswiezam
odswiezam 2
A teraz takie pytanie
1. Jak zrobic item ktory by co runde dawal bron
2. Jak zrobic item ktory by co runde dawal X hp
Odswiezam
odswiezam 2
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych