Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 29.01.2010 21:08

Zamień:

register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


Na:
//register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	//register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	//register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	//register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	//register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")


Zrobiłem tak, aby Kusza nie niszczyła skrzynek i otóż nie niszczy lecz od ścian i skrzynek odbijają sie pociski kuszy. Co gorsze przelatuja przez PRZECIWNIKA!

Pomocy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.01.2010 21:43

Wniosek? Nie baw sie jak nie rozumiesz co robisz :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 30.01.2010 01:56

Zrobiłem tak, aby Kusza nie niszczyła skrzynek i otóż nie niszczy lecz od ścian i skrzynek odbijają sie pociski kuszy. Co gorsze przelatuja przez PRZECIWNIKA!
Pomocy.

Spróbuj:
register_touch("xbow_arrow", "player", 			"toucharrow")
	register_touch("xbow_arrow", "worldspawn",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door",		"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_door_rotating",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "func_wall_toggle",	"touchWorld2")
	register_touch("xbow_arrow", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
	
	/*register_touch("xbow_arrow", "func_breakable",		"touchbreakable")
	register_touch("func_breakable", "xbow_arrow",		"touchbreakable")*/

@Up to ktoś nie umiał i go w błąd wprowadził :(
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych