Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z fireballem maga oraz kusza lowcy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 28.01.2010 15:01

Witam. Problem polega na tym że inteligencja u łowcy się nie wlicza w to jak szybko się z kuszy strzela. A u maga chodzi o to że gdy ma 100 inteligencji to nawala tymi fireballami jak powalony. Wersja Diablo 5.9l a sma nizej;

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 28.01.2010 15:48

1. Cd. szybkości strzelania z kuszy to chyba nie ma być ona zależna od inteligencji:
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") , Velocity)

Zamień tą linijkę na: (nie wiem czy dobrze mówię)
VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") + player_intelligence[id], Velocity)

2. Nie jestem na 100% pewnie, ale jest to chyba zależne od tego:

else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}

( znajduje się to w public client_PreThink ( id ) )
  • +
  • -
  • 1

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#3 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 28.01.2010 19:17

To pierwsze od lowcy działa natomiast to 2 nie wiem jak to zeedytować.
  • +
  • -
  • 0

#4 Bino

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Ja wiem
Offline

Napisano 29.01.2010 15:07

time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)

zmień na :

time_delay=time_delay = 5.5-(player_intelligence[id]/50.0)

lub

time_delay=time_delay = 4.5-(player_intelligence[id]/100.0)

Użytkownik Bino edytował ten post 29.01.2010 15:08





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych