Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

laczenie plikow...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zone666

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
Offline

Napisano 25.01.2010 15:29

Elo jak moge polaczyc wszystkie pliki np humans.inl i inne z rozrzeszeniami .inl .h do .amxx

Bo war3ft.amxx zajmuje prawie 300 kb a .sma tylko 23 wiec nie przerobie samego .sma do .amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.01.2010 15:49

skompilujesz... w głównym sma jest #include i ścieżki do plików inl

Użytkownik DarkGL edytował ten post 25.01.2010 15:49

  • +
  • -
  • 0

#3 Zone666

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
Offline

Napisano 26.01.2010 11:58

Taki mam blad na amxmodx webcompiler

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpZlq9Gk.sma(63) : fatal error 100: cannot read from file: "war3ft/constants.inl"

Compilation aborted.
1 Error

A pobralem nowa paczke war3ft i zmienilem tylko w zawartosci x P.inl
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.01.2010 12:14

a lokalnie próowałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.01.2010 13:26

jeżeli masz dodatkowe pliki .inc/.inl to możesz skompilować tylko lokalnie.
  • +
  • -
  • 0

#6 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2010 13:29

Trzeba lokalnie kompilować.
Wymaga plików .inl :)
Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#7 Zone666

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:42
Offline

Napisano 29.01.2010 11:30

Ponawiam prosbe bo nie wiem co z tym mam zrobic:

Gdy usuwam rase humans naprawiam wszystkie bledy oprocz 1 a dokladnie linjka w war3ft.inl

copy( g_szRaceSprites[RACE_HUMAN] , 63, "sprites/warcraft3/races/wc3_human_01.spr" );

war3ft/war3ft.inl(118) : error 017: undefined symbol "RACE_HUMAN" - to mam w amx studio jak kompiluje i ta linijka jest (ta wyzej)

Ale gdy ja usune kompilacja jest poprawna lecze po zmianie mapy serw sie wiesza i nie da sie wlaczyc

A to jest log: L 01/27/2010 - 00:22:47: -------- Mapchange to de_inferno --------
L 01/27/2010 - 00:22:47: [war3ft.amxx] [ERROR] Missing sprite file ''



Wiec nie wiem jak przekompilowac bo nie da sie nie usuwajac ten linjki a gdy usune to znow serw sie nie wlacza...

Użytkownik Zone666 edytował ten post 29.01.2010 11:31

  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.01.2010 13:36

usuń też linijki w których wykorzystywana jest zmienna
g_szRaceSprites

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych