Pozdrawiam i z gory dziekuje
Użytkownik nyypl edytował ten post 24.01.2010 22:09
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 24.01.2010 22:04
Użytkownik nyypl edytował ten post 24.01.2010 22:09
Napisano 24.01.2010 22:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){
if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE){
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_HANDLED;
}
Napisano 25.01.2010 01:35
Napisano 25.01.2010 08:15
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){
if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE)
{
return HAM_IGNORED;
}
return HAM_HANDLED;
}Napisano 25.01.2010 14:26
Napisano 25.01.2010 15:13
Możemy po prostu anulować obrażenia przez zwrócenie HAM_SUPERCEDE lub HAM_OVERRIDE
Napisano 26.01.2010 01:09
Napisano 26.01.2010 11:26
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
// Add your code here..
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return FMRES_IGNORED
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2)
return FMRES_HANDLED
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return FMRES_IGNORED
set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)
return FMRES_HANDLED
}/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink")
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1)
// Add your code here..
}
public PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return FMRES_IGNORED
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK)
set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2)
return FMRES_HANDLED
}
public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED
if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
return FMRES_IGNORED
set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)
return FMRES_HANDLED
}
Użytkownik Pawlak edytował ten post 26.01.2010 11:30
Napisano 26.01.2010 13:00
/groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(56) : error 021: symbol already defined: "plugin_init" /groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(64) : error 021: symbol already defined: "PlayerPreThink" /groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(78) : error 021: symbol already defined: "UpdateClientData_Post" 3 Errors. Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textXVgqdI.amx (compile failed)
Napisano 26.01.2010 13:24
Użytkownik DaddyKuba edytował ten post 26.01.2010 13:25
Napisano 26.01.2010 21:04
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych