Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noz nie zadaje obrażen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 nyypl

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.01.2010 22:04

Szukam pluginu dzięki któremu uderzenie z noza nie bedzie bralo hp. Szukalem na google ale pewnie zle wpisalem bo nie znam pelnej nazwy pluginu ...
Pozdrawiam i z gory dziekuje ;)

Użytkownik nyypl edytował ten post 24.01.2010 22:09

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 24.01.2010 22:18

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Home"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);

}



public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){

	if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE){

		return HAM_SUPERCEDE;

	}

	return HAM_HANDLED;

}

  • +
  • -
  • 1

#3 nyypl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.01.2010 01:35

nie działa. Skompilowałem, wgrałem do plugins dopisałem na koncu plugins.ini .
Sprawdzałes czy to działa?
  • +
  • -
  • 0

#4 Adi^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 25.01.2010 08:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker,Float:damage, damagebits){
	if(cs_get_weapon_id(idattacker)&CSW_KNIFE)
        {
                return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_HANDLED;
}

Zamiast SUPERCEDE to IGNORED ;]
  • +
  • -
  • 1

#5 nyypl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 25.01.2010 14:26

nie dziala, pewnie cos zle robie, mogl by ktos dac plik .amxx?
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 25.01.2010 15:13

Możemy po prostu anulować obrażenia przez zwrócenie HAM_SUPERCEDE lub HAM_OVERRIDE
<_<

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 nyypl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.01.2010 01:09

nie dziala..
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawlak093

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 954
Master

  • Postów:1 672
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 26.01.2010 11:26

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

 

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 

 

#define PLUGIN "Nowy Plugin" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "Sn!ff3r" 

 

 

public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

    // Add your code here.. 

} 

 

public PlayerPreThink(id) 

{     

    if(!is_user_alive(id)) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

    set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

     

    return FMRES_HANDLED 

} 

 

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

     

    if(!is_user_alive(id)) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

     

    return FMRES_HANDLED 

}/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

 

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <fakemeta> 

 

#define PLUGIN "Nowy Plugin" 

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "Sn!ff3r" 

 

 

public plugin_init() { 

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PlayerPreThink") 

    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData_Post", 1) 

    // Add your code here.. 

} 

 

public PlayerPreThink(id) 

{     

    if(!is_user_alive(id)) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK) 

    set_pev(id, pev_button, pev(id,pev_button) & ~IN_ATTACK2) 

     

    return FMRES_HANDLED 

} 

 

public UpdateClientData_Post(id, sendweapons, cd_handle) 

{ 

     

    if(!is_user_alive(id)) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) 

        return FMRES_IGNORED 

     

    set_cd(cd_handle, CD_ID, 0)        

     

    return FMRES_HANDLED 

}  


Użytkownik Pawlak edytował ten post 26.01.2010 11:30

  • +
  • -
  • 1

#9 nyypl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.01.2010 13:00

/groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(56) : error 021: symbol already defined: "plugin_init"
/groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(64) : error 021: symbol already defined: "PlayerPreThink"
/groups/amxmodx/tmp3/textXVgqdI.sma(78) : error 021: symbol already defined: "UpdateClientData_Post"

3 Errors.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textXVgqdI.amx (compile failed)

To pisze podczas kompilacji na amxmodx.org
  • +
  • -
  • 0

#10 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 26.01.2010 13:24

trzeba lokanie skompilować :)
łap (załącznik)

Załączone pliki

  • Załączony plik  plug.amxx   1,8 KB  42 Ilość pobrań

Użytkownik DaddyKuba edytował ten post 26.01.2010 13:25

  • +
  • -
  • 1

#11 nyypl

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:133
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.01.2010 21:04

ok działa, w ogole sie nei da nim uderzyć ;) Oczywiscie +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych