Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nekromanta i jego właściowości.problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 c1rca

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.01.2010 17:47

Witam, mam taki problem gdyż pewien kolega, ( nie ma go tutaj ) przerobił mi nekromante, bo w 5.8d nie zostało to naprawione że za każdy hit dodaje nekromancie +10dmg, czyli do każdego hitu +10dmg, 70+10=80dmg.. Tylko że on źle zrobił zamiast dodawać dmg to dodaje HP temu w którego strzela nekromanta, przez co koleś w którego wali nekromante jest nieśmiertelny, jest to uciążliwe i nie da się grać nekromantą przez to.. bardzo bym prosił i naprawienie tego błędu po tym koledze.. Sam bym mu to powiedział ale gdzieś wyjechał i nie mam z nim kontaktu..

W załączniku podaje sma.
Krótko mówiąc na chłopski rozum, ma dodawać nekromancie + 10dmg do każdego hitu.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 19.01.2010 20:05

Zrobione ;P
Liczę na ++ :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 c1rca

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.01.2010 21:23

+ dodany, a jeśli się da prosiłbym również o dodanie do tego kodu czegoś takiego by zabójca biegał szybciej od innych klas obojętnie czy to z nożem czy bez, by szybciej biegał np. o 30% .

Da się tak zrobić?
  • +
  • -
  • 0

#4 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 19.01.2010 22:11

Prędkość zabójcy już jest zwiększona.
Jeśli chcesz żeby był szybszy znajdź:
		else if(player_class[id] == Zabojca) speeds= 10 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

I tam gdzie jest 10 wpisz jakąś cyfrę byle nie za duża ;]
Najlepiej z przedziału 0 - 60.

Użytkownik Owner123 edytował ten post 19.01.2010 22:11

  • +
  • -
  • 1

#5 c1rca

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.01.2010 23:01

Ale z tego co wiem ta opcja coś nie działała i tej prędkości nie dodawało, czy się mylę i sądząc po kodzie musi działać?

#eDIT
Ok bieganie działa, ale znów nekro nie dodaje tak jak trzeba DMG..
Z dlg normalnie w noge powiedzmy zabiera 10-20, w tym na nekromancie zabiera jakieś 80, a ma dodane w sma tylko +2.. co może być grane, bo w ten sposób nekro jest nie pokonany bo zabija na hita..

Użytkownik c1rca edytował ten post 20.01.2010 00:07

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych