Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pare pytań.Potrzebnych do nauki.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 G.T.W

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 17.01.2010 09:08

Kiedyś pracowałem w pawno i robiłem mapy do San Andreas Multi Player ( znane raczej )
Teraz gram w CS i chciałbym jakiegoś własnego plugina zrobić.

Mam AMXX-Studio.Umiem coś tam ;/


1.Jak zrobić komendę ,że gdy ktoś wpisze /kontakt pokaże się mu kontakt
W pawno tym sampowym wyglądało by to tak
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
	if (strcmp("/mycommand", cmdtext, true, 10) == 0)
	{
  sencclientmessage ( itm itm "GG: *** skype: **** tlen: **** itm itm )
		return 1;
	}
	return 0;
}
A jak by to wyglądało w AMXX-Studio ?
2.Jakbym chciał zrobić takie coś:
Wpiszę /snajperki
i pojawi mi się menu jaką chcę snajperkę.
czyli AWP i Scout
I żeby mi dało
3. Glock ma id 11 ? tak
4.ID itemów skąd wziąć?
5.Możecie mi pokazać jakiś skrypt prosty z taką komęda?

I jeszcze pare przydatnych od was

NIE CHCĘ GOTOWYCH KODÓW ! JA CHCĘ WYTŁUMACZENIE ;[
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 17.01.2010 10:16

1. W funkcji otwarcia pluginu rejestrujesz tekst poprzez dodanie:
register_clcmd("/kontakt","f_kontakt")

gdzie /kontakt to fraza, która wykonuję funkcję f_kontakt
Następnie tworzysz
public f_kontakt(id){

Później aby w czacie tudzież hudzie mogło się cokolwiek pojawić musisz to zdefiniować.
Dla czatu:
client_print(id, print_chat, "Kontakt z H@ to xxx")

gdzie client_print to nativ amxmodx(chyba xD), id określa komu ma wyświetlić tekst (jeśli dany id z puli 32 (bo tyle może mieć max serwer) to wykona funkcję dla niego jeśli ma wykonać dla wszystkich to "0"), print_chat definiuje akcję silnika gry i wyświetla wiadomość w czacie , no i końcowo tekst który ma się pokazać( może zawierać stringi, liczby i inne oraz wartości cvar, pcvar )
Dla hud:
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.3, 0.46, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(id, "Kontakt xxx")

Ten hud to przykład czerwonego tekstu na środku ekranu o treści Kontakt xxx , który będzie wyświetlony 12 sek.
oczywiście na koniec każdej funkcji:
}


Na resztę pytań odpowiem tak:
CS Weapons Information - AlliedModders Wiki
Oraz polecam poczytać tutoriale tworzenia menu, bez których się niestety nie objedzie, no chyba , że plugin ma brzydko wyglądać i być "nieporęczny".

Użytkownik Ortega edytował ten post 17.01.2010 10:20

  • +
  • -
  • 0

#3 G.T.W

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 17.01.2010 18:35

A jak chciałbym ,że jak gośc wpisze /250hp to mu da 250hp?
  • +
  • -
  • 0

#4 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 17.01.2010 20:13

Deklarujesz moduł <fun>

register_clcmd("/250hp","set_hp")

public set_hp(id) {
set_user_health (id,250)
}

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#5 G.T.W

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:32
  • Lokalizacja:Lewniowa
Offline

Napisano 18.01.2010 08:03

Aha,a menu jak zrobić? ;/
Takie ,że jak gracz wpisze:





/wypij

to mu się pojawią drinki
jeden da hp drugi broń trzeci speeda
ja to umiem zrobic tylko jak menu zrobic i jaka na dawanie broni ?
ze wpisze /ak47 i mu da aksa
  • +
  • -
  • 0

#6 JSokol

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:JG | Wro
Offline

Napisano 18.01.2010 08:38

Na forum jest dostępnych wiele tutoriali. Są bardzo przydatne i odpowiedzą najszybciej i najlepiej na większość Twoich pytań :)

Tworzenie menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0
Banid.pl - sprawdź z kim grasz! Nie graj z cheaterami!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych