Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 15.01.2010 15:04

Cześć.
Chciałbym dowiedzieć się jak dodawać postacie w Diablo.
Dziękuje z góry.
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.01.2010 22:58

Masz jakieś pojęcie o scriptingu ? Jeśli nie to zacznij od podstaw a nie od razu od postaci.
Jeżeli tak to nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem odpowiedzi na to pytanie (bo to nie pierwsze i pewnie nie ostatnie takie).
  • +
  • -
  • 0

#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 16.01.2010 13:45

no mam jakieś pojęcie. no a możesz mi już powiedzieć jak sie te postacie dodaje? zaczne od podstaw no i będę cos tworzył. itemy dodawac to maly pikus (to umiem bdb) i chciałbym teraz postacie pododawać sobię.
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 16.01.2010 16:58

w kodzie diablo masz az 8 przykladow tworzysz menu dodajesz do niego opcje z twoja klasa dopisujesz do odpowiednich tablic z nazwa klasy i hp no i masz klase a skille i inne to zwykle funkcje + eventy np w momencie zmiany broni na AWP jest nie widzialny wystarczy dodac warunek w curweapon
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 16.01.2010 19:54


w kodzie diablo masz az 8 przykladow tworzysz menu dodajesz do niego opcje z twoja klasa dopisujesz do odpowiednich tablic z nazwa klasy i hp no i masz klase a skille i inne to zwykle funkcje + eventy np w momencie zmiany broni na AWP jest nie widzialny wystarczy dodac warunek w curweapon


To jest w .sma tak? szukam i szukam i nigdzie nie moge znalezc tych linijek..... Moze jakis przyklad dasz?
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.01.2010 20:04

Jesli nie ma w kodzie klas, to znaczy ze to zly plik sma - a co do AWP to mowi ze mozna dadac, ale go nie ma w kodzie.
  • +
  • -
  • 0

#7 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 16.01.2010 22:37

Jak na razie nikt mi zabardzo nie pomogl ;>
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.01.2010 10:09

bo napisałeś że znasz się na scriptingu więc z takimi rzeczami to samemu trzeba sobie poradzić

Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.01.2010 10:10

  • +
  • -
  • 0

#9 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 17.01.2010 16:42

zrobilem nową klase ale jak kompiluje plugin errory wyskakuja

/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2433) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2433 -- 2435) : error 001: expected token: ",", but found "new"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2483 -- 2484) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2487) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 017: undefined symbol "br"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : error 017: undefined symbol "Jest"
/groups/amxmodx/tmp3/text0adgsv.sma(2514) : fatal error 107: too many error messages on one line

Pomoze ktos?
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.01.2010 16:48

Nie zamknąłeś cudzysłowa w którymś miejscu (linijka 2433 lub blisko niej).
  • +
  • -
  • 0

#11 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.01.2010 22:51

wiez jesli chodzi ci o tworzenie klas to najlepiej wpisz sobie ninja w findera i przeanalizuj all tj. dodanie do tablic nazw + zwiekszenie petli w menu i masz klase zwiekszasz zakres licznika w czesciach odpowiedzialnych za sql'a i ci sie exp zapisuje a moce to normalne funkcje tak jak np niewidzialnosc to set_renderchange(id)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#12 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 18.01.2010 12:09

Dzięki , ja robie to takim sposobem :
Najpierw robię nazwę w menu.
Potem robię nowa klasę wzorując się na poprzedniej.
I potem do kompilowania.
Dzięki dużo mi pomogliście dzisiaj może skoncze jesli mi przy kompilacji wyskoczy błąd to napisze tutaj jeszzcze :D

ps. w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d bo ja tutaj dodaje i w menu to kazdy wie gdzie.

case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{

golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])

Użytkownik Obcas edytował ten post 18.01.2010 12:12

  • +
  • -
  • 0

#13 Savage

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 18.01.2010 14:34

Dzięki , ja robie to takim sposobem :
Najpierw robię nazwę w menu.
Potem robię nowa klasę wzorując się na poprzedniej.
I potem do kompilowania.
Dzięki dużo mi pomogliście dzisiaj może skoncze jesli mi przy kompilacji wyskoczy błąd to napisze tutaj jeszzcze :D

ps. w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d bo ja tutaj dodaje i w menu to kazdy wie gdzie.

case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
if(num_shild[id])
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales magiczna sciane")
createBlockAiming(id)
}
else show_hudmessage(id, "Nie mozesz wiecej wyczarowac")
}
case Paladyn:
{

golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])



Te linijki kodu informują o umiejętnościach, które dostajesz jak wyciągniesz nóż i odczekasz te parę sekund!

#14 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 18.01.2010 15:17

jakbym tego nie wiedział. :wstyd:

Pytam się czy w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d
Prosiłbym o jakiś przykład np z byle jakimi umiejetnosciami
  • +
  • -
  • 0

#15 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 19.01.2010 09:09

jakbym tego nie wiedział. :wstyd:

Pytam się czy w tym miejscu dodaje się klasy ? ;d
Prosiłbym o jakiś przykład np z byle jakimi umiejetnosciami


To chyba logiczne jest, że jak dodasz to klasa będzie miała jakąś umięjętność na nożu.

case Nowa_klasa:
{
show_hudmessage(id, "Mozesz skoczyc 3 razy")
player_b_jumpx[id]=3
}

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#16 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 19.01.2010 20:53

no to czyli tutaj się dodaje w ogóle klasy czy tylko umiejętności klasy? :D Sorki ale jestem zielony w tym. Proszę o odp a jęsli w tym dodajke sei tylko umiejetnosci to proszę o linike w ktorej dodaja się klasy
  • +
  • -
  • 0

#17 Savage

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
Offline

Napisano 21.01.2010 15:45

Obcas, przecież to logiczne, tam się dodaje tylko skille klasy, jakie chcesz mieć gdy wyciągniesz nóż!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych