Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

plugin /maps


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 krily

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 14.01.2010 21:00

po wpisaniu w say np /maps pokazuje sie w oknie wszystkie mapy na ktorych mozna grac na tym serwerze na ktorym sie znajdujemy

Użytkownik krily edytował ten post 14.01.2010 21:49


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.01.2010 21:50

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Maps"

#define VERSION "1.1"

#define AUTHOR "R3X"



new gszBuffer[2048] = '^0';



#define DIR "maps/"



public plugin_init() {

 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

 

 new szFile[96];

 new hDir = open_dir(DIR, szFile, 63);

 if(hDir)

 	 do{

 		 format(szFile,95, "%s%s", DIR, szFile);

 		 if(file_exists(szFile)){

 			 doSthWithFile(szFile);

 		 }

 	 }while(next_file(hDir, szFile, 63));

 close_dir(hDir);

 

 register_clcmd("say /maps", "cmdMaps");



}

doSthWithFile(const szFile[]){

 if(containi(szFile,".bsp") > 0){

 	 new szFile2[96];

 	 copy(szFile2, 95, szFile[5]);

 	 

 	 replace(szFile2, 95, ".bsp","");

 	 

 	 add(gszBuffer, 2047, szFile2);

 	 add(gszBuffer, 2047, "<br>");

 }

}

public cmdMaps(id){

 show_motd(id, gszBuffer, "Mapy");

 return PLUGIN_HANDLED;

}




  • +
  • -
  • 1

#3 krily

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 14.01.2010 21:54

a mozesz przypomniec mi plin kod robienia pluginy tzm gdzie mam to wkleic?



aaa no i karma oczywiscie

Użytkownik krily edytował ten post 14.01.2010 21:57


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.01.2010 21:55

jasne, Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Kompilator
  • +
  • -
  • 1

#5 krily

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:290
  • Lokalizacja:da
Offline

Napisano 14.01.2010 22:03

a mozesz mi napisac z jakiego pliku to bierze nazwy map? gdzie on sie znajduje?
czy ten plugin po prsoty wypisuje wszystkie mapy jakie mam w folderze maps?

Użytkownik krily edytował ten post 14.01.2010 22:04


#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.01.2010 22:13

Pobiera zawartość folderu maps.

Plik, który jest pokazywany można spokojnie formatować używając HTML i CSS.

kilka poprawek (sprawdza rozszerzenie i usuwa je z listy), skompiluj jeszcze raz
  • +
  • -
  • 0

#7 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 15.01.2010 23:14

A możesz tak to przerobić, żeby czytało z pliku mapcycle.txt? te mapy?

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.01.2010 23:18

wystarczy tak?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Maps - mapcycle"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_clcmd("say /maps", "cmdMaps");
}
public cmdMaps(id){
	show_motd(id, "mapcycle.txt", "Mapy");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
jak ma inaczej formatować to trzeba czytać zawartość :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych