Witam zaczynam zabawę w tworzeniu nowych itemków i chciałbym się dowiedzieć za co odpowiedzialne są te linijki z .sma:
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
new maxfind = player_agility[id]
if (maxfind > 15) maxfind = 15
new rf = random_num(1,25-maxfind)
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
rannum = -1
}
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
switch(rannum)
z góry dziekuje za pomoc będą + pozdr Tomek.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pomoc odnośnie kilku linijek w .sma
Temat rozp. *Fantomas*, 13.01.2010 21:24
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.01.2010 21:24
#2
Napisano 13.01.2010 21:37
item_durability[id] = 250 - wytrzymalosc itemku
new rannum = random_num(1,68) - tam gdzie jest 68 to dawaj takie Case itemku jakie masz max...
Reszty nie wiem^
new rannum = random_num(1,68) - tam gdzie jest 68 to dawaj takie Case itemku jakie masz max...
Reszty nie wiem^
#3
Napisano 13.01.2010 22:07
//jesli item_id jest rozne od 0 czyli wtedy gdy posiadasz item to funkcja sie nie wykonuje
if (player_item_id[id] != 0)
return PLUGIN_HANDLED
//ustawia parametry wiadomosci hud
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
//losuje liczby od 1 do 68
new rannum = random_num(1,68)
//definiuje maxfind czyli zmienna z zrecznosci ktora jest odejmowna
new maxfind = player_agility[id]
//jesli mamy wiecej niz 15 agility to maxfind bedzie 15
if (maxfind > 15) maxfind = 15
//definiuje liczbe dla rf
new rf = random_num(1,25-maxfind)
//jesli itemnum jest wieksze od 0 to rannum jest rowne itemnum
if (itemnum > 0) rannum = itemnum
//w przeciwnym wypadku funkcja zwraca handled
else if (itemnum < 0) return PLUGIN_HANDLED
//dla wczesniejszego rf jesli bedzie bezwzglednie liczba 3 i itemnum bedzie bezwzglednie 0 to daje unikalny item
if (rf == 3 && itemnum == 0) //We found a rare item
{
award_unique_item(id)
//i ustawia rannum na -1
rannum = -1
}
// ile wytrzymalosci ma kazdy zwykly przedmiot
//Set durability, make this item dependant?
item_durability[id] = 250
//no i switch do poszczegolnych case'ow itemow
switch(rannum)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych