Prośba o naprawę pluginu ;)
daedhelil
11.01.2010
Witam. Moglibyście naprawić mi plugin, który powinien automatycznie odradzać po śmierci? Po kompilacji i wgraniu crashuje serwer.
Błąd:
ERROR: SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram.
Niżej zamieszcza źródło:
Błąd:
ERROR: SZ_GetSpace: overflow without FSB_ALLOWOVERFLOW set on Server Reliable Datagram.
Niżej zamieszcza źródło:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "AutoSpawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Smarttart62"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_cvar("amx_autospawn","1");
register_event("DeathMsg","spawnMe","a");
}
public spawnMe()
{
if (get_cvar_num("amx_autospawn")!=1)
{
return PLUGIN_HANDLED;
}
new player;
player=read_data(2);
spawn(player);
set_task(0.5,"respawn",player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public respawn(id)
{
spawn(id);
}
Vertricus
11.01.2010
Spróbuj:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus"); register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a"); } public Event_DeathMsg() { new vid = read_data(2); set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid) } public Execute_Spawn(id) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
daedhelil
11.01.2010
jest jeden problem. jak ludzie dochodzą do CT lub TT to ich czasem nie dołącza.
daedhelil
16.01.2010
Nic mi to nie dało.. w tym przypadku potrzebuje raczej gotowej pomocy
// Moglibyście zrobić, aby gracz zawsze mógł dojść do drużyny bez czekania? Bez względu na czas jaki upłynął po rozpoczęciu rundy.
Edited by SatanSon, 16.01.2010 00:13.
// Moglibyście zrobić, aby gracz zawsze mógł dojść do drużyny bez czekania? Bez względu na czas jaki upłynął po rozpoczęciu rundy.
Edited by SatanSon, 16.01.2010 00:13.
Miczu
16.01.2010
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AutoRespawn", "666", "Vertricus"); register_event("DeathMsg","Event_DeathMsg","a"); register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public team_assign() { new id = read_data(1) set_task(5.0, "Execute_Spawn", id) } public Event_DeathMsg() { new vid = read_data(2); set_task(1.0, "Execute_Spawn", vid) } public Execute_Spawn(id) if(is_user_connected(id) && !is_user_alive(id) && (get_user_team(id)==1||get_user_team(id)==2)) ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
daedhelil
16.01.2010
Tylko że jak wybiorę specta to mogę chodzić mógłbyś zrobić, żeby spect nie mógł być alive?
daedhelil
16.01.2010
Dziękuje Ci bardzo za pomoc =) Wszystko działa jak należy bez żadnych bugów. Można zamknąć.
Edited by iNteRp, 16.01.2010 00:45.
Edited by iNteRp, 16.01.2010 00:45.