postanowilem wgrac quake sounds na serwer i chciałem pousuwać dzwięki które mi nie pasują i jest mały problem z kompilacja pluginu.
Z
new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
new sounds[10][] =
{
"ultimate_sounds/triplekill_ultimate",
"ultimate_sounds/multikill_ultimate",
"ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
"ultimate_sounds/killingspree_ultimate",
"ultimate_sounds/megakill_ultimate",
"ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
"ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
"ultimate_sounds/rampage_ultimate",
"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
"ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
};
new messages[10][] =
{
"%s: Duble kill!",
"%s: Multi Kill !",
"%s: Ultra Kill !",
"%s: Killing Spree !",
"%s: Mega Kill !",
"%s: Holy Shit !",
"%s: Ludicrous Kill !",
"%s: Rampage !",
"%s: Unstoppable !",
"%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
};usunąłem:
"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",oraz
"%s: Unstoppable !",
wygląda to tak:
new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,16,18};
new sounds[10][] =
{
"delirium_ultimate/triplekill_ultimate",
"delirium_ultimate/multikill_ultimate",
"delirium_ultimate/ultrakill_ultimate",
"delirium_ultimate/killingspree_ultimate",
"delirium_ultimate/megakill_ultimate",
"delirium_ultimate/holyshit_ultimate",
"delirium_ultimate/ludicrouskill_ultimate",
"delirium_ultimate/rampage_ultimate",
"delirium_ultimate/monsterkill_ultimate"
};
new messages[10][] =
{
"%s: Duble kill!",
"%s: Multi Kill !",
"%s: Ultra Kill !",
"%s: Killing Spree !",
"%s: Mega Kill !",
"%s: Holy Shit !",
"%s: Ludicrous Kill !",
"%s: Rampage !",
"%s: M o n s t e R K i L L ! ! !"
};wartości:
new levels[10,
new sounds[10][] =,
new messages[10][] =zmieniłem na 9 i dzieje sie to samo.
Co tutaj może być źle?
Użytkownik kubus edytował ten post 10.01.2010 22:17


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



quakesounds.amxx








