Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Quake sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 10.01.2010 22:14

Witam

postanowilem wgrac quake sounds na serwer i chciałem pousuwać dzwięki które mi nie pasują i jest mały problem z kompilacja pluginu.

Z
new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,15,16,18};
new sounds[10][] = 
{
	"ultimate_sounds/triplekill_ultimate", 
	"ultimate_sounds/multikill_ultimate", 
	"ultimate_sounds/ultrakill_ultimate",
	"ultimate_sounds/killingspree_ultimate", 
	"ultimate_sounds/megakill_ultimate", 
	"ultimate_sounds/holyshit_ultimate",
	"ultimate_sounds/ludicrouskill_ultimate",
	"ultimate_sounds/rampage_ultimate",
	"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
	"ultimate_sounds/monsterkill_ultimate"
};
new messages[10][] = 
{
	"%s: Duble kill!", 
	"%s: Multi Kill !",
	"%s: Ultra Kill !", 
	"%s: Killing Spree !",
	"%s: Mega Kill !",
	"%s: Holy Shit !",
	"%s: Ludicrous Kill !", 
	"%s: Rampage !",
	"%s: Unstoppable !", 
	"%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"
};

usunąłem:
"ultimate_sounds/unstoppable_ultimate",
oraz
"%s: Unstoppable !",

wygląda to tak:

new levels[10] = {3, 4, 6, 8, 10, 12,14,16,18};
new sounds[10][] = 
{
	"delirium_ultimate/triplekill_ultimate", 
	"delirium_ultimate/multikill_ultimate", 
	"delirium_ultimate/ultrakill_ultimate",
	"delirium_ultimate/killingspree_ultimate", 
	"delirium_ultimate/megakill_ultimate", 
	"delirium_ultimate/holyshit_ultimate",
	"delirium_ultimate/ludicrouskill_ultimate",
	"delirium_ultimate/rampage_ultimate",
	"delirium_ultimate/monsterkill_ultimate"
};
new messages[10][] = 
{
	"%s: Duble kill!", 
	"%s: Multi Kill !",
	"%s: Ultra Kill !", 
	"%s: Killing Spree !",
	"%s: Mega Kill !",
	"%s: Holy Shit !",
	"%s: Ludicrous Kill !", 
	"%s: Rampage !",
	"%s: M o n s t e R  K i L L ! ! !"
};

wartości:
new levels[10
,
new sounds[10][] =
,
new messages[10][] =
zmieniłem na 9 i dzieje sie to samo.

Co tutaj może być źle?

Użytkownik kubus edytował ten post 10.01.2010 22:17

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.01.2010 13:18

Daj cały kod zmieniony i przed zmianą a nie wyrywki.
  • +
  • -
  • 0

#3 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.01.2010 12:38

Pavulon, jednak pobrałem te oryginalne Quake Sound, tylko, że w nich nie ma opcji na włączenie/wyłączenie napisów, a wolałbym plugin z samymi dźwiękami, jeżeli ktoś mógłby zerknąć w .sma i ewentualnie przerobić kod to byłbym ogromnie wdzięczny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.01.2010 12:54

Sprawdź: Załączony plik  quakesounds.sma   7,92 KB  53 Ilość pobrań
  quakesounds.amxx
  • +
  • -
  • 0

#5 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.01.2010 12:58

Przy Kompilacji:

Your plugin failed to compile! Read the errors below:

820305 successful compiles to date.
588260 failed compiles to date.
Old compiler: 101980 compiles before decommission.
This tool by: David "BAILOPAN" Anderson.


  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 17.01.2010 13:05

Przy Kompilacji:


Your plugin failed to compile! Read the errors below:

820305 successful compiles to date.
588260 failed compiles to date.
Old compiler: 101980 compiles before decommission.
This tool by: David "BAILOPAN" Anderson.


Jakoś błędu nie widzę, a i mi się kompiluje bez problemów: Załączony plik  quakesounds.amxx   9,27 KB  29 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1

#7 kubus

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:284
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 17.01.2010 13:47

Z tego co widze to sie nic nie pokazuje. Dzięki serdeczne.
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.01.2010 14:26

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych