
I dodam jeszcze że jest coś podobnego w diablomodzie u paladyna (long jump) ctrl+spacja i skaczesz dalej


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 09.01.2010 23:06
Napisano 09.01.2010 23:10
Jest to wykorzystane z silnika. W zwykłym HL jest coś takiego jak "Long Jump".I dodam jeszcze że jest coś podobnego w diablomodzie u paladyna (long jump) ctrl+spacja i skaczesz dalej Morze mi ktoś powiedzieć jaka to się robi w praktyce
Napisano 09.01.2010 23:26
Napisano 10.01.2010 13:47
new uzycie[33] public plugin_init(){ register_clcmd("+duck","duck_on") register_clcmd("-duck","duck_off") register_clcmd("slot1","kombinacja") } public duck_off(id){ uzycie[id]=0 } public duck_on(id){ uzycie[id]=1 } public kombinacja(id){ if (uzycie[id]==1){ client_cmd(id,"say uzylem wlasnie kombinacji ctrl+1") } }
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 10.01.2010 14:37
Napisano 10.01.2010 14:01
register clcmd("+duck","duck_on") register clcmd("-duck","duck_off")
Napisano 10.01.2010 14:05
Napisano 10.01.2010 14:15
Napisano 10.01.2010 14:26
Napisano 10.01.2010 14:32
Napisano 10.01.2010 14:36
Napisano 10.01.2010 14:43
a include dodales??
Napisano 10.01.2010 14:45
Napisano 10.01.2010 14:50
poprawilem ale to nie bedzie niestety dzialac
Napisano 10.01.2010 14:54
Napisano 10.01.2010 15:08
Napisano 10.01.2010 23:44
Napisano 11.01.2010 15:22
Napisano 11.01.2010 15:48
if(get_user_button(id)&IN_DUCK)To sprawdza czy trzymasz klawisz ctrl (kucanie) i wystarczy zlapac te klawisze od 1 do x i powinno zadzialac, niestety nie pamietam bym gdzies widzial ich uzywanych poza obsluga menu :F
Napisano 11.01.2010 16:21
Napisano 11.01.2010 16:38
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych