Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kombinacja klawiszy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuczix

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 09.01.2010 23:06

Witam mam pytanko można zrobić tak np żeby po naciśnięciu ctrl+1 została wywołana funkcja ?? jeżeli tak to proszek mi powiedzieć jak :) Dam "+"

I dodam jeszcze że jest coś podobnego w diablomodzie u paladyna (long jump) ctrl+spacja i skaczesz dalej :) Morze mi ktoś powiedzieć jaka to się robi w praktyce :)

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.01.2010 23:10

I dodam jeszcze że jest coś podobnego w diablomodzie u paladyna (long jump) ctrl+spacja i skaczesz dalej Morze mi ktoś powiedzieć jaka to się robi w praktyce

Jest to wykorzystane z silnika. W zwykłym HL jest coś takiego jak "Long Jump".
Kombinacją ctrl + spacja nim się skacze.
  • +
  • -
  • 0

#3 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 09.01.2010 23:26

A można to wykorzysta do własnych celów np ctrl+1-powiedzmy bind na kupowanie broni

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.01.2010 13:47

mozesz sprobowac takie cos
new uzycie[33]
public plugin_init(){
register_clcmd("+duck","duck_on")
register_clcmd("-duck","duck_off")
register_clcmd("slot1","kombinacja")
}
public duck_off(id){
uzycie[id]=0
}
public duck_on(id){
uzycie[id]=1
}
public kombinacja(id){
if (uzycie[id]==1){
client_cmd(id,"say uzylem wlasnie kombinacji ctrl+1")
}
}

dodaj sobie include i skompiluj i powiedz czy cos sie wyswietla :D

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 10.01.2010 14:37

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2010 14:01

według mnie nie można zrobić czegoś takiego
register clcmd("+duck","duck_on")
register clcmd("-duck","duck_off")

  • +
  • -
  • 0

#6 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 10.01.2010 14:05

DarkGL, a czemu nie ? :D
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.01.2010 14:15

Bo to idzie do twojego cs'a a nie przechodzi przez serwer.
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.01.2010 14:26

tak sa zrobione bindy w wielu pluginach wywolujaca funkcje czyli jesli graacz przykladowo kucnie to cos sie mu wykona wiec moze dzialac jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 14:32

G[o]Q właśnie sprawdzam :)

/groups/amxmodx/tmp3/text8BGdSi.sma(10) : error 017: undefined symbol "register"
/groups/amxmodx/tmp3/text8BGdSi.sma(11) : error 017: undefined symbol "register"
/groups/amxmodx/tmp3/text8BGdSi.sma(12) : error 017: undefined symbol "register"


:(

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.01.2010 14:36

a include dodales??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 14:43


a include dodales??


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>


new uzycie[33]
public plugin_init(){
register clcmd("+duck","duck_on")
register clcmd("-duck","duck_off")
register clcmd("slot1","kombinacja")
}
public duck_off(id){
uzycie[id]=0
}
public duck_on(id){
uzycie[id]=1
}
public kombinacja(id){
if (uzycie[id]==1){
client_cmd(id,"say uzylem wlasnie kombinacji ctrl+1")
}
}

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.01.2010 14:45

poprawilem ale to nie bedzie niestety dzialac
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 14:50


poprawilem ale to nie bedzie niestety dzialac



Pokaż poprawione

I nie wiedziałem jakie include

#14 emblaze

    Koniec z cs/amxx

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:973
  • Lokalizacja:Mój steam: emblaze_95
Offline

Napisano 10.01.2010 14:54

Chciałbym dodac ze tutaj w "code" nie ma "_" i dlatego jest błąd z register bo ma byc register_clcmd :)
  • +
  • -
  • 1

#15 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 15:08

Heh i tak są błędy :P

Pomożecie ludu chyba że znacie lepszą metodę do odwzorowania W Modzie naruto Jutsu :)

#16 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.01.2010 23:44

Cytat z alieda: "You can not catch duck walk or attack using that type of register".

G[o]Q, tak miedzy nami... masz zakaz pisania, jesli wczesniej nie sprawdziles metody =_=' lub nie podasz wiarygodnego przykladu na alliedmods lub plugu u nas...
  • +
  • -
  • 0

#17 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 11.01.2010 15:22

E a wracając co do tematu pomoże mi ktoś ??? :)

#18 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.01.2010 15:48

if(get_user_button(id)&IN_DUCK)
To sprawdza czy trzymasz klawisz ctrl (kucanie) i wystarczy zlapac te klawisze od 1 do x i powinno zadzialac, niestety nie pamietam bym gdzies widzial ich uzywanych poza obsluga menu :F
  • +
  • -
  • 1

#19 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 11.01.2010 16:21

Czyli jak to złożyć w jedną całość (Karma :)) ??

#20 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.01.2010 16:38

Tak jak ci wyzej napisal? masz w funkcjach gotowych cos co sie nazywa wcisniecie guzika w prethinku ale chyba slot1 bedziesz sobie musial zdefiniowac osobno bo nie orientuje sie czy jest w module engine
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych