Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

register_touch nie działa ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.01.2010 22:03

mam taki o to kod
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("amx_knifedamage_mw2","100")
	register_touch("throw_knife", "player", "knife_touch")
	register_touch("pounded_knife", "player",                 "pounded_knife_touch")
	register_touch("throw_knife", "worldspawn",		"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "func_wall",		"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "func_wall_toggle",	"touchWorld")
	register_touch("throw_knife", "dbmod_shild",		"touchWorld2")
}

public plugin_precache(){
	precache_model("models/w_throw.mdl");
}

public touchWorld(Toucher, Touched){
	//zmieniam animacje
	/*set_pev(Toucher,pev_sequence,1)
	set_pev(Toucher,pev_gaitsequence,0)
	set_pev(Toucher,pev_framerate,1.0)*/
	//dzwiek
	emit_sound(Toucher, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hitwall1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	//zmieniam nazwe klasy zebym wiedzial ze noz jest wbity w sciane
	set_pev(Toucher, pev_classname, "pounded_knife");
}

public touchWorld2(Toucher, Touched){
	remove_entity(Toucher);
}

public client_connect(id){
	ma_noz[id] = true;
	czas[id] = 0.0;
}

public pounded_knife_touch(Toucher, Touched){
	client_print(0,print_chat,"asda");
	give_item(Touched,"weapon_knife");
	ma_noz[Touched] = true;
	remove_entity(Toucher)
	emit_sound(Touched, CHAN_ITEM, "weapons/knife_deploy1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}

no i gdy wykona się już funkcja touchWorld no i zmieni się klasa ent'u to funkcja pounded_knife_touch nigdy się nie uruchamia żadnych logów nie ma
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.01.2010 09:33

spróbuj w touchWorld zwrócić PLUGIN_HANDLED
  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.01.2010 00:57

nie działa

odświeżam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych