Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

start_restart


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 fisu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 07.01.2010 20:09

Witam mam taki problem

to jest *sma start_restart

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 54
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
"HardStyle ISKO"
}

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0)

return PLUGIN_CONTINUE
}

//Pobrano z c*******.**
public restart_odlicz(){
unpause("ac","switchweapon.amxx")

new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)
server_cmd("mp_startmoney 16000")


set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0)

set_task(60.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
}

public wywal_noz(){
pause("ac","switchweapon.amxx")
}
//Pobrano z c*******.**
public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
pokaz_czas = czas

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas)
czas--

/*
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
write_byte( jac1 ) // fade red
write_byte( jac2 ) // fade green
write_byte( jac3 ) // fade blue
write_byte( 50 ) // fade alpha
message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* !! Zapraszamy na GRY.ISKO.NET.PL !! *^n=============")
}


public restart_rundy(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")
server_cmd("mp_startmoney 800")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_1(){
remove_task(8188)
czas = 60
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Trzy ** **")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Dwa ** **")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/two")

}
//Pobrano z c*******.**
public restart_rundy_3(){
new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("mp_startmoney 800")
server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Jeden ** **")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/oneblade.wav")
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")

return PLUGIN_CONTINUE


muzyczka ma 54 s :) jest w mono i teraz nie chce mi sie odpalic na serwie :) muzyczke nazwalem play_muza aby nie kombinowac w nazwach a i tak nie odtwarza sie na serwie oraz nie jest na poczatku sciagana : /
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 07.01.2010 22:25

reset.wav ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.01.2010 09:01

precache_sound("misc/reset.wav")
na
precache_sound("misc/play_muza.wav")
Format dźwięku też musi być dobry.
Zobacz czy ci odtwarza w CS.
Wpisz w konsoli:
spk misc/play_muza.wav

PS: A nie lepiej w mp3 ? O wiele mniej zajmuje.
  • +
  • -
  • 0

#4 fisu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 08.01.2010 13:36

a jak zrobic na mp3 ?:)
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.01.2010 22:08

Sprawdź

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 54
new pokaz_czas
new restart_title[1][] = {
"HardStyle ISKO"
}

public plugin_init() 
{ 
register_plugin("ROund STart REstart","1.0","deLL")
set_task(5.0,"restart_odlicz", 0) 

return PLUGIN_CONTINUE 
}


public restart_odlicz(){
unpause("ac","switchweapon.amxx")

new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("exec %s/niegra.cfg", configsDir)
server_cmd("mp_startmoney 16000")


set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(54.0,"wywal_noz", 0)
set_task(55.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(57.0,"restart_rundy_2", 0) 
set_task(59.0,"restart_rundy_3", 0) 
set_task(62.0,"restart_rundy_play", 0) 

set_task(60.0,"restart_rundy", 0) 
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3")
}

public wywal_noz(){
pause("ac","switchweapon.amxx")
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255) 
pokaz_czas = czas

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10) 
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, pokaz_czas) 
czas--

/*
message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, 0)
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long duration
write_short( 1<<10 ) // fade lasts this long hold time
write_short( 1<<12 ) // fade type (in / out)
write_byte( jac1 ) // fade red
write_byte( jac2 ) // fade green
write_byte( jac3 ) // fade blue
write_byte( 50 ) // fade alpha
message_end()
*/
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* !! Zapraszamy na GRY.ISKO.NET.PL !! *^n=============")
}


public restart_rundy(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")
server_cmd("mp_startmoney 800")

}

public restart_rundy_1(){
remove_task(8188)
czas = 60
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Trzy ** **")
client_cmd(0,"mp3 stop")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/three")
}

public restart_rundy_2(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Dwa ** **")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/two")

}

public restart_rundy_3(){
new configsDir[64]
get_configsdir(configsDir, 63)
server_cmd("mp_startmoney 800")
server_cmd("exec %s/gra.cfg", configsDir)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"** ** Jeden ** **")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/one")
}

public plugin_precache() 
{
precache_generic("sound/misc/play_muza.mp3")
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")

return PLUGIN_CONTINUE

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych