Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy to wypali?Czy to wypali?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.01.2010 17:40

Witam , chciałem zapytać przede wszystkim ciebie Miczu czy ten " Tutorial-jak robić nowe itemki" wypali....
więc:
Czego będziemy potrzebować:
1."Surowej lub już edytowanej wersji Diablo Mod'a 5.9l

Więc tak :
1.Wchodzimy do .sma "swojego" diablo moda a następnie przechodzimy w "dział itemek" i zjeżdżamy na koniec listy itemów powinno być tam coś takiego:
case 68:
		{
			player_item_name[id] = "Ultra Armor"	
			player_item_id[id] = 68	
			player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
			player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
		}
		
	}
To jest ostatni item czyli Ultra Armor (ten co odbija pociski...)Wyżej są pozostałe itemy.....
Teraz gdy robimy nowy item będzie potrzebna "podstawa" czyli to wyżej @UP
Oczywiście wszystkie nowe itemy nie muszą odbijać pocisków tak jak Ultra Armor ^^ Więc zaczynamy modyfikacje , gdy chcemy żeby nasz nowy item np. miał te same właściwości co stalker to szukamy w liście itemów Stalkers Ring powinno to wyglądać tak:
case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Stalkers ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = 8	
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])	
		}
Nam tu będzie tylko potrzebne to:
player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = 8	
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
Po zmianie właściwości z Ultra Armor na właściwości z Stalkers Ring'a powinno to wyglądać tak:
case 69:
		{
			player_item_name[id] = "Nazwa itema"	
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = 8	
			item_durability[id] = Wytrzymalosc itema (przykladowo 100 w stalkerze)
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
		}
		
	}
Zauważcie że odcinamy lub zmieniamy to:
,player_ultra_armor[id])
Teraz wygląda to tak:
,player_item_name[id])
Gdy już item jest gotowy wykonujemy ostatnią czynność:
Szukamy za pomocą ctrl+f coś takiego;
new rannum = random_num(1,68)
I zmieniamy z (1,68) na (1,69) ponieważ chcemy żeby wylosowywało ten item...
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.01.2010 17:55

już widać błąd :/

zapomniałeś że trzeba dodać w
[code]public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		change_health(id,-player_b_reduceH[id],0,"")
	if(player_item_id[id]==17)
		set_user_health(id,5)
}[/code]

informacje o nowym itemie np:
[code]public add_redhealth_bonus(id)
{
	if (player_b_reduceH[id] > 0)
		change_health(id,-player_b_reduceH[id],0,"")
	if(player_item_id[id]==17)
		set_user_health(id,5)
	if(player_item_id[id]==69) 
		set_user_health(id,5)
}

Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 17:57

  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 05.01.2010 18:04

Trochę to dziwne ^^ bo na moim diablo działało bez tego :/ nie mam pojęcia czemu :P
Ale możliwe że tymczasowo działało hehe , Misieq bardzo ci dziękuje dopisze to jeśli pozwolisz :)
Jestem początkującym trochę xD a to mój pierwszy "mini" tutorial....
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 05.01.2010 18:14

a dopisz ;) moge też tu dodać jak dodać np item że 1/1 z noża

Do 1/1 z noża

Znajdź:


new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout


dodaj pod tym to:


new player_b_knifemaster[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife



Znajdź:


player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout


dodaj pod tym to:


player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife



Znajdź:


if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}


dodaj pod tym to:


if (player_b_knifemaster[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_knifemaster[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}




Znajdź:


case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}


dodaj pod tym to:


case 69:
{
player_item_name[id] = "Knife Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_knifemaster[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
}



Znajdź:


set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)


zamień na:


set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)



Znajdź:


if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}


dodaj pod tym to:


if(player_b_knifemaster[id]>0)
{
if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
}




Znajdź:


/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


dodaj pod tym to:


public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */



Znajdź:


add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)


dodaj pod tym to:


add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)



Znajdź:


register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")


zamień na:


register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")






Do 1/1 z m3

Znajdź:


new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout


dodaj pod tym to:


new player_b_m3master[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with knife



Znajdź:

player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout

dodaj pod tym to:

player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with knife


Znajdź:

if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta
")
}

dodaj pod tym to:

if (player_b_m3master[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_m3master[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze noza
")
}



Znajdź:

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

dodaj pod tym to:

case 69:
{
player_item_name[id] = "M3 Master"
player_item_id[id] = rannum
player_b_m3master[id] = random_num(1,1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_m3master[id])
}


Znajdź:

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)

zamień na:

set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,69)


Znajdź:

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

dodaj pod tym to:

if(player_b_m3master[id]>0)
{
if(player_b_m3master[id]>5) player_b_m3master[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_m3master[id]>2) player_b_m3master[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_m3master[id]>1) player_b_m3master[id]-=random_num(-1,1)
}



Znajdź:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

dodaj pod tym to:

public add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_m3master[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_M3 && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_m3master[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"m3")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


Znajdź:

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

dodaj pod tym to:

add_bonus_m3masterdamage(attacker_id,id,weapon)


Znajdź:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")

zamień na:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

Użytkownik MisieQ edytował ten post 05.01.2010 18:21

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych