Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Menu dla ct
Temat rozp. Bocik, 02.01.2010 15:02
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.01.2010 15:02
szukam pluginu dzięki ktoremu ct (na modzie jail) bedzie mialo menu i bedzie moglo wybrac sobie jakas bron , z tym ze razem z kamizelka bez kamizelki znalazlem taki plugin niestety z kamizelka nie moge proszę o pomoc z gory dizekuje
#2
Napisano 02.01.2010 15:05
To nie łatwiej było by zmodyfikować tamten plugin ?
#3
Napisano 02.01.2010 15:09
no ale co trzeba by bylo dopisac
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "JailBreak: CT weapons menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define WEAPONS_PRIMARY 7
new const weapons_primary[WEAPONS_PRIMARY][] = {
"weapon_m4a1",
"weapon_ak47",
"weapon_awp",
"weapon_m3",
"weapon_m249",
"weapon_mp5navy",
"weapon_famas"
}
new const weapons_primary_names[WEAPONS_PRIMARY][] = {
"M4A1",
"AK47 - kalach",
"AWP - snajperka",
"M3 - pompa",
"M249 - krowa",
"MP5",
"Famas"
}
#define WEAPONS_SECONDARY 3
new const weapons_secondary[WEAPONS_SECONDARY][] = {
"weapon_deagle",
"weapon_usp",
"weapon_glock18"
}
new const weapons_secondary_names[WEAPONS_SECONDARY][] = {
"Deagle",
"USP",
"Glock"
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
}
public client_spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
fm_strip_user_weapons(id)
show_weapon_menu(id)
}
}
}
public show_weapon_menu(id)
{
static menu, pos[3]
menu = menu_create("\w Wybierz podstawowa bron", "show_weapon_menu_handler")
for(new i = 0; i < WEAPONS_PRIMARY; i++)
{
num_to_str(i, pos, 2)
menu_additem(menu, weapons_primary_names[i], pos, 0)
}
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public show_weapon_menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
static data[6], access, callback, key
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
key = str_to_num(data)
fm_give_item(id, weapons_primary[key])
fm_give_item(id, "weapon_knife")
show_weapon_menu2(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public show_weapon_menu2(id)
{
static menu, pos[3]
menu = menu_create("\w Wybierz pistolet", "show_weapon_menu_handler2")
for(new i = 0; i < WEAPONS_SECONDARY; i++)
{
num_to_str(i, pos, 2)
menu_additem(menu, weapons_secondary_names[i], pos, 0)
}
menu_addblank(menu, 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public show_weapon_menu_handler2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
static data[6], access, callback, key
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
key = str_to_num(data)
fm_give_item(id, weapons_secondary[key])
set_task(0.1, "set_ammo", id)
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
public set_ammo(id)
{
static weapons[32], num, i
get_user_weapons(id, weapons, num)
for(i = 0; i < num; i++)
{
if(weapons[i] != 29)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], 100)
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
tak to wyglada weapon_m4a1;vesthelm tak trzeba by bylo pozmieniac ?
#4
Napisano 02.01.2010 15:19
Spróbuj poniżej:
dodać:fm_give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) //100 armorka + helm
#5
Napisano 02.01.2010 18:29
moglbys pokazac jak by cala linijka wygladala bo nie ogarniam ;/
#6
Napisano 02.01.2010 18:32
Zmień funkcję public show_weapon_menu_handler(id, menu, item) na taką:
public show_weapon_menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
static data[6], access, callback, key
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
key = str_to_num(data)
fm_give_item(id, weapons_primary[key])
fm_give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) //100 armorka + helm
show_weapon_menu2(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#7
Napisano 02.01.2010 19:05
dzeiki za to masz + a jescze zeby gracze dostawali full amo
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









