Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Menu dla ct


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bocik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.01.2010 15:02

szukam pluginu dzięki ktoremu ct (na modzie jail) bedzie mialo menu i bedzie moglo wybrac sobie jakas bron , z tym ze razem z kamizelka bez kamizelki znalazlem taki plugin niestety z kamizelka nie moge proszę o pomoc z gory dizekuje :)
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 15:05

To nie łatwiej było by zmodyfikować tamten plugin ? ;>
  • +
  • -
  • 0

#3 Bocik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.01.2010 15:09

no ale co trzeba by bylo dopisac


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "JailBreak: CT weapons menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define WEAPONS_PRIMARY 7
new const weapons_primary[WEAPONS_PRIMARY][] = {
	"weapon_m4a1",
	"weapon_ak47",
	"weapon_awp",
	"weapon_m3",
	"weapon_m249",
	"weapon_mp5navy",
	"weapon_famas"
}

new const weapons_primary_names[WEAPONS_PRIMARY][] = {
	"M4A1",
	"AK47 - kalach",
	"AWP - snajperka",
	"M3 - pompa",
	"M249 - krowa",
	"MP5",
	"Famas"
}

#define WEAPONS_SECONDARY 3
new const weapons_secondary[WEAPONS_SECONDARY][] = {
	"weapon_deagle",
	"weapon_usp",
	"weapon_glock18"
}

new const weapons_secondary_names[WEAPONS_SECONDARY][] = {
	"Deagle",
	"USP",
	"Glock"
}

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
}

public client_spawn(id)
{
	if(is_user_alive(id))
	{
		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		{
			fm_strip_user_weapons(id)
			show_weapon_menu(id)			
		}		
	}	
}

public show_weapon_menu(id)
{
	static menu, pos[3]
	menu = menu_create("\w Wybierz podstawowa bron", "show_weapon_menu_handler")
	
	for(new i = 0; i < WEAPONS_PRIMARY; i++)
	{
		num_to_str(i, pos, 2)
		menu_additem(menu, weapons_primary_names[i], pos, 0)
	}
	menu_addblank(menu, 0)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, menu, 0)	
}


public show_weapon_menu_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	static data[6], access, callback, key
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
	
	key = str_to_num(data)
	
	fm_give_item(id, weapons_primary[key])	
	fm_give_item(id, "weapon_knife")
	
	show_weapon_menu2(id)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public show_weapon_menu2(id)
{
	static menu, pos[3]
	menu = menu_create("\w Wybierz pistolet", "show_weapon_menu_handler2")
	
	for(new i = 0; i < WEAPONS_SECONDARY; i++)
	{
		num_to_str(i, pos, 2)
		menu_additem(menu, weapons_secondary_names[i], pos, 0)
	}
	menu_addblank(menu, 0)
	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, menu, 0)	
}


public show_weapon_menu_handler2(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id)
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	static data[6], access, callback, key
	
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
	
	key = str_to_num(data)
	
	fm_give_item(id, weapons_secondary[key])	
	
	set_task(0.1, "set_ammo", id)	
	
	menu_cancel(id)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public set_ammo(id)
{
	static weapons[32], num, i
	get_user_weapons(id, weapons, num)
	for(i = 0; i < num; i++)
	{
		if(weapons[i] != 29)
			cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], 100)		
}
	} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
tak to wyglada weapon_m4a1;vesthelm tak trzeba by bylo pozmieniac ?
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 15:19

Spróbuj poniżej:

fm_give_item(id, "weapon_knife")

dodać:
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) //100 armorka + helm

  • +
  • -
  • 0

#5 Bocik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.01.2010 18:29

moglbys pokazac jak by cala linijka wygladala bo nie ogarniam ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 18:32

Zmień funkcję public show_weapon_menu_handler(id, menu, item) na taką:
public show_weapon_menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_cancel(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

static data[6], access, callback, key

menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)

key = str_to_num(data)

fm_give_item(id, weapons_primary[key])
fm_give_item(id, "weapon_knife")
cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM) //100 armorka + helm

show_weapon_menu2(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Bocik

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 02.01.2010 19:05

dzeiki za to masz + a jescze zeby gracze dostawali full amo
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych