Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spadochron by kamazz na komende ?!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 30.12.2009 23:38

Witam wszystkich, tak jak w temacie. Proszę o przerobienie pluginu na spadochron w taki sposób, aby można było użyć na komendę "+spadochron". Chcę żeby każdy gracz mógł sobie zbindować dowolny klawisz pod spadochron.
U mnie na serwerze zombie są laserki, które są pod USE, dlatego proszę o pomoc w przerobieniu pluginu (sma niżej). Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled

public plugin_precache()
precache_model("models/parachute.mdl")

public plugin_init()
{
register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181") // edited by ^^KaMaZZ~.^
pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")

register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

//Setup jtp10181 CVAR
new cvarString[256], shortName[16]
copy(shortName,15,"chute")

register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

if (strlen(cvarString) == 0)
{
formatex(cvarString,255,shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
}
}

public client_connect(id)
parachute_reset(id)

public client_disconnect(id)
parachute_reset(id)

public newSpawn(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
has_parachute[id] = true;
}

public death_event()
{
new id = read_data(2)
parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
if(para_ent[id] > 0)
{
if (is_valid_ent(para_ent[id]))
remove_entity(para_ent[id])
}

if (is_user_alive(id))
fm_set_user_gravity(id, 1.0)

has_parachute[id] = false
para_ent[id] = 0
}

public client_PreThink(id)
{
if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
new Float:frame

new button = get_user_button(id)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
new flags = get_entity_flags(id)

if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND))
{
if (get_pcvar_num(pDetach))
{
if (fm_get_user_gravity(id) == 0.1) fm_set_user_gravity(id, 1.0)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2)
{
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
return
}

frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 254.0)
{
remove_entity(para_ent[id])
para_ent[id] = 0
}
}
else
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
return
}
if (button & IN_USE)
{
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (velocity[2] < 0.0)
{
if(para_ent[id] <= 0)
{
para_ent[id] = create_entity("info_target")
if(para_ent[id] > 0)
{
entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
if (para_ent[id] > 0)
{
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
fm_set_user_gravity(id, 0.1)

velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0)
{
frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

if (frame > 100.0)
{
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
}
}
}
}
else if (para_ent[id] > 0)
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}
else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 )
{
remove_entity(para_ent[id])
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
}
}


stock Float:fm_get_user_gravity(index)
{
new Float:gravity;
pev(index, pev_gravity, gravity);

return gravity;
}

stock fm_set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
{
set_pev(index, pev_gravity, gravity);

return 1;
}


Użytkownik BW:*|4fun edytował ten post 30.12.2009 23:49
LINK TO LINK

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.12.2009 00:01

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 31.12.2009 00:36

obawiam się, że to nie działa, chyba że ja coś źle robie, jutro przetestuje na innym serwerku i dam odpowiedz.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.12.2009 00:43

testowałem i działało, skompilowałeś?
  • +
  • -
  • 0

#5 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 31.12.2009 12:08

jasne ze skompilowałem, nie było żadnych błędów, sprawdzę na innym serwerze i za 5 minut dam edit.

EDIT:// Oczywiście działa, zaraz zobacze czemu na zombie nie zaskoczyło. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.

EDIT://2 A na zombie nie chce to działać za cholere, a wgrywam tak samo... Może to trzeba jakoś przystosować do biohazarda?

Użytkownik BW:*|4fun edytował ten post 31.12.2009 13:07

  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.12.2009 14:31

a używane przez E działało tam?
może komenda "+spadochron" jest już zajęta?
  • +
  • -
  • 0

#7 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 31.12.2009 14:45

+spadochron na pewno nie, a przez E nie próbowałem bo bym musiał lasery wyłączyć. Ale to spróbuje wyłączyć na jedna mapke i powiem czy działa w podstawowej wersjii.

Sprawdzone, oryginalna wersja tez nie działa ;[

Użytkownik BW:*|4fun edytował ten post 31.12.2009 15:06

  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.12.2009 15:14

a chociaz model się pokazuje?
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.12.2009 15:28

A plugin w ogóle działa ?
Jest coś w error log'ach ?
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 31.12.2009 16:59

działa, ale we współpracy z biohazardem przestaje... może on też ustawia grawitację w prethinku? napisz którą wersję masz, to sprawdzimy źródło
  • +
  • -
  • 0

#11 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 31.12.2009 18:11

z tego co pamiętam to ten plugin: Biohazard v2.00 Beta 3b (Zombie Mod) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Nie ma żadnych error logów.

Model sie nie pokazuje.

Użytkownik BW:*|4fun edytował ten post 31.12.2009 19:29

  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 01.01.2010 18:12

spróbuje tego,

dodałem komunikaty (usunąć je można tak: #define DEBUG -> //#define DEBUG)
prethink łapany jest przez FakeMete, a nie Engine

jestem na nie swoim kompie, a webcompiler nie przetrawił długich linijek, ale powinno się kompilowac

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 01.01.2010 23:41


//// spadochron.sma

// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :

 error 017: undefined symbol "FM_ClientPreThink"

// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :

 warning 215: expression has no effect

// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :

 error 001: expected token: ";", but found ")"

// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :

 error 029: invalid expression, assumed zero

// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :

 fatal error 107: too many error messages on one line

//

// Compilation aborted.

// 4 Errors.

// Could not locate output file compiled\spadochron.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#14 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.01.2010 23:47

//// spadochron.sma
// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :
 error 017: undefined symbol "FM_ClientPreThink"
// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :
 warning 215: expression has no effect
// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :
 error 001: expected token: ";", but found ")"
// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :
 error 029: invalid expression, assumed zero
// D:\Downloads\amxmodx-1.8.1-base\addons\amxmodx\scripting\spadochron.sma(32) :
 fatal error 107: too many error messages on one line
//
// Compilation aborted.
// 4 Errors.
// Could not locate output file compiled\spadochron.amx (compile failed).


zamień:
register_forward(FM_ClientPreThink, "fwdPlayerPreThink");
na:
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink");

  • +
  • -
  • 1

#15 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.01.2010 00:09

ale wtopa :P chyba jakiś lamer pisał ten kod

Użytkownik R3X edytował ten post 02.01.2010 00:12
Poprawiłem sma

  • +
  • -
  • 0

#16 BW:*|4fun

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
Offline

Napisano 02.01.2010 02:16

Naprawdę wielkie dzięki za pomoc chłopaki, spadochron działa, tylko na say wyświetla mi się +spadochron -spadochron za każdym razem jak kliknę ten bind.

Teraz czeka mnie zrobienie Menu do zombie moda i do Surfa, bomba zarażająca do biohazardu i lasery odpychające a nie zarażające, które nie będą się gryźć z obecnymi już laserami zabijającymi, pomożecie mi zrobić przynajmniej część z tego, oczywiście w oddzielnym temacie? ;]
  • +
  • -
  • 0

#17 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.01.2010 02:30

spadochron działa, tylko na say wyświetla mi się +spadochron -spadochron za każdym razem jak kliknę ten bind

To usuń (lub skomentuj) linijkę z "#define DEBUG" i skompiluj ponownie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych