1. Jak zrobić aby nie dało się kopiować legend:
Szukasz linijki i zamieniasz je na 0:
//are players able to catch special pokemon from others? 1=yes 0=no
#define CATCH_SPECIAL 0
//are special pokemon only able to be used by admins? 1=admin only 0=anyone can use
#define ADMIN_SPECIAL 0
po czym trzeba skompilować całego Pokemoda.
2. Jak zrobić aby pokemonów było więcej:
jeśli posiadasz wersje Pokemod by Raku to po prostu dodajesz nazwy pokemonów oraz flagi do pliku
pokemon.cfg
// Właściwości pokemona:
// "a" - Pokemon nie może ewolułować.
// "b" - Ewolucja - Poprzez lvl, Wymiane, Oraz przez danie pokemonowi jakiegoś kamienia
// "c" - Pokemona nie da podnieść się z ziemi.
// "d" - Pokemona można wybrać w starterze
// "g" - Pokemon globalny, taki który może używać skilla gdy jest w plecaku i jest nie używany
// "h" - Ciężki - niektóre umiejętności nie będą działać na ciężkie pokemony
// "y" - Pokemon specjalny tak zwany legendarny jego skill jest wyjątkowy i nie da się go złapać
// "z" - umiejętność wyłączona
// Przykład:
//# Nazwa Typ(flagi) "Nazwa Umiejętności" Właściwości pokemona
//1 Bulbasaur eh "Leech_Seed" abcd 16 Ivysaur
// "a" - Normalny
// "b" - Ogień
// "c" - Wodny
// "d" - Elektryczny
// "e" - Trawiasty
// "f" - Lodowy
// "g" - Zwalczający
// "h" - Trujący
// "i" - Ziemny
// "j" - Latający
// "k" - Psyciczny
// "l" - Bug
// "m" - Rock
// "n" - Duch
// "o" - Smok