Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spawnowanie Graczy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.12.2009 22:11

Witam chcialem napisac pluga ktory respi goscia zaraz po smierci ale oczywiscie nie dziala :D moglby ktos poprawic moj kod??


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
	set_task(2.0, "respawn_player", 555);

	
}
public respawn_player(id) 
{     
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
    dllfunc(DLLFunc_Think, id)

     if ((is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE))
     {
     dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
     } 
}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.12.2009 22:14

id == 555
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.12.2009 22:19

tyle mam zmienic?? przeciez id taska moze byc chyba unikalne czyli w tym wypadku 555
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 29.12.2009 22:22

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 29.12.2009 22:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Spawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "G[o]Q"
#define TASK_ID 666

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)	//zabojca
	
	new vid = read_data(2)	// ofiara
	
	new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)
	
	new weapon[64]		
	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
	set_task(2.0, "respawn_player", TASK_ID+id);

	
}
public respawn_player(id) 
{
    id -= TASK_ID     
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
    dllfunc(DLLFunc_Think, id)

     if ((is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE))
     {
     dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
     } 
}


Aby zachować unikalność poparz co należy zrobić ;) (i przy okazji przekazać jakoś id gracza), chociaż jak używasz tylko 1 taska to nie musisz mieszać :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych