Colorchat
Ops321 29.12.2009
jak zrobić że za pomoca colorchata ze na zielono pisze ci znalazles item taki lub taki albo awansowales z lvla na taki lub taki
Vertricus
30.12.2009
A ja powiem że on ma rację i za pomcą colorchata też się da i nawet ładniej bo nie gryzie się z niczym.
W odpowiednich miejscach w sma diablo musisz użyć colorchatu z odpowiednimi zmiennymi (nazwa gracza, level, item)
W odpowiednich miejscach w sma diablo musisz użyć colorchatu z odpowiednimi zmiennymi (nazwa gracza, level, item)
Ops321 30.12.2009
tylko przy compilacji jest
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3036) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3043) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3050) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3057) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3064) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3074) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3085) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3093) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3100) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3107) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3036) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3043) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3050) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3057) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3064) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3074) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3085) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3093) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3100) : error 017: undefined symbol "colorchat"
// F:\compiler\dbmod_5.9l.sma(3107) : error 017: undefined symbol "colorchat"
mgr inż. Pavulon
30.12.2009
a masz chociaż plik tego colorchat'a ?
i masz jego include'a ?
i masz jego include'a ?
Ops321 30.12.2009
no mam juz dziala tylko zeby wyswietlalo to wszystkim ze ta osoba dana znalazla item a nie tylko ja
Vertricus
30.12.2009
new name[32] get_user_name(id, name,31) ColorChat(0, GREEN ,"%s awansowal do poziomu %i",name, player_lvl[id])
mgr inż. Pavulon
30.12.2009
Vertricus, tak to będzie działać ale jest jedno ale...
Wyświetli się też temu kto awansował, więc będzie miał:
Wyświetli się też temu kto awansował, więc będzie miał:
I teraz albo trzeba wywalić tekst dla niego albo innym wyświetlić tekst w pętli.Awansowałeś (...)
XYZ Awansował (...)
Vertricus
30.12.2009
Ja myślę, że mu się wyświetli a w diablo samo w sobie jest już hudmsg:
źle zrozumiałem :F ty chcesz go minąć
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
źle zrozumiałem :F ty chcesz go minąć
G[o]Q
30.12.2009
a nie lepiej zrobic sobie
oczywiscie to dac pod get_user_name
if (name==name_gracza_ktory awansowal ) ColorChat(id, GREEN ,"Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) else ColorChat(0, GREEN ,"Gracz %s awansowal do poziomu %i",name, player_lvl[id])
oczywiscie to dac pod get_user_name
Vertricus
30.12.2009
Jak już to sprawdzasz equal i musiałbyś pobrać (po co?) nicki wszystkich :F
Ops321 01.01.2010
wszystko fajnie tylko nie wyswietla innym graczom kto na jaki lvl awansowal albo jaki item dostal