Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bomba_Explode_Sound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 25.12.2009 18:03

Mógł by ktoś przerobić plugin tak, że jak leci muzyka z tego pluginu i zakończyła się runda to muzyka przed wybuchem paki się wyłączała?
Bo jest jakieś 12 sek przed wybuchem, a runda skończona i 2 muzyki się nakładają przy czym jest nie fajny efekt.
Za chęci dziękuję! :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.12.2009 00:59

łap ;] wystarczyło tylko dodać w definicjach:
public bomb_explode() 
{ 
[...]
}

public bomb_defused() 
{
[...]
}

to:
client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")

Załączony plik  bomba_explode_sound.sma   2,49 KB  39 Ilość pobrań
  bomba_explode_sound.amxx
  • +
  • -
  • 1

#3 Adi^

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Racibórz
Offline

Napisano 27.12.2009 09:45

łap ;] wystarczyło tylko dodać w definicjach:

public bomb_explode() 
{ 
[...]
}

public bomb_defused() 
{
[...]
}

to:
client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")

Załączony plik  bomba_explode_sound.sma   2,49 KB  39 Ilość pobrań
  bomba_explode_sound.amxx


Nie tylko... trzeba jeszcze dodać event Terrorist_Win i Counter-Terrorists_Win :)
  • +
  • -
  • 0

#4 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 27.12.2009 18:30

Adi^, jak trzeba dodać, to dodaj :P
Zaraz sprawdze czy będzie działać... xD
  • +
  • -
  • 0

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 27.12.2009 23:33

Nie tylko... trzeba jeszcze dodać event Terrorist_Win i Counter-Terrorists_Win :)


nie trzeba...

bomb_defused = ct wygrali
bomb_exploded = tt wygrali ;f więc te eventy nie potrzebne ;o
  • +
  • -
  • 1

#6 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.12.2009 12:50

nie trzeba...

bomb_defused = ct wygrali
bomb_exploded = tt wygrali ;f więc te eventy nie potrzebne ;o



Tylko jak teraz bomba wybuchnie lub CT rozbroji to nie ma roundsounda...
Lipnia! xD
Poprawisz? :lol:
  • +
  • -
  • 0

#7 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.12.2009 13:15

Tylko jak teraz bomba wybuchnie lub CT rozbroji to nie ma roundsounda...
Lipnia! xD
Poprawisz? :lol:


roundsound masz w mp3?
  • +
  • -
  • 0

#8 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.12.2009 15:06

Yea, w mp3.
  • +
  • -
  • 0

#9 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.12.2009 17:32

Yea, w mp3.



znajdź w sma to:(jest 2 razy)
client_cmd(0,"stopsound; mp3 stop")

zamień na to:
client_cmd(0,"stopsound")

  • +
  • -
  • 0

#10 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 28.12.2009 19:11

Jak możesz dodaj jeszcze tak, by po zakończeniu rundy muzyka przy wybuchu się wyłączała... Bo jest 10 sek przed wybuchem, a runda skończona i leci bomb sound + roundsound... ^^
Plik .sma w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik ^^CoUsT^^ edytował ten post 28.12.2009 19:12

  • +
  • -
  • 0

#11 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 29.12.2009 00:16

Jak możesz dodaj jeszcze tak, by po zakończeniu rundy muzyka przy wybuchu się wyłączała... Bo jest 10 sek przed wybuchem, a runda skończona i leci bomb sound + roundsound... ^^
Plik .sma w załączniku.


zamień:
public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450);
}

na:
public endRound() 
{ 
g_c4timer = -1; 
remove_task(652450);
client_cmd(0,"stopsound")
}

  • +
  • -
  • 0

#12 ^^CoUsT^^

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
  • GG:
  • Lokalizacja:Strzelin
Offline

Napisano 29.12.2009 13:01

Dzięki, do zamknięcia. :lol:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych