Nikt nie wie??
+ Mam next pytanko jak dodać itemy do kupienia w menu

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.12.2009 18:44
Napisano 25.12.2009 22:06
Napisano 26.12.2009 12:00
zp_delay 10 / / Czas przed tryb gry rozpoczyna się w kilka sekund zp_lighting "e" / / oświetlenie Mapa [ ""-najciemniejszych / / "z"-najzdolniejszych / / "-default / /" 0 "-disabled] zp_thunderclap "60" / Thunderclap stopy w sekundach [0-wyłączone] zp_triggered_lights 1 / / Pozwala Pokaż uruchamia światła (np. światło przełączniki) zp_remove_doors 2 / Usuń drzwi z mapy [0 none / / 1-obrotowy tylko / / 2-drzwi] zp_blockuse_pushables 1 / Block + użytku pushables zapobiegania błędów prędkości zp_block_suicide 1 / przeszkodzić gracze od zabijania siebie zp_random_spawn 1 / / Włącz losowo tarła (użyje CSDM zaostrzenia jeśli występuje) zp_respawn_on_worldspawn_kill 0 / respawn graczy po worldspawn zabić zp_remove_dropped 0 / / czas przed wyjęciem broni spadła w ciągu kilku sekund [0-wyłączone] zp_remove_money 0 / Usuń gracza ceny zp_buy_custom 1 / / Włącz menu niestandardowe kupić zp_random_weapons 0 / / czy gracze powinni dostać broń przypadkowo zamiast kupować je zp_admin_models_human 1 / / Włącz admin modeli odtwarzacz dla ludzi zp_admin_knife_models_human 0 / / Włącz admin modeli noży dla ludzi zp_admin_models_zombie 0 / / Włącz admin modele odtwarzacza zombie zp_admin_knife_models_zombie 0 / / Włącz admin modeli nóż do zombie zp_zombie_classes 1 / / Włącz klas zombie zp_stats_save 1 / tymczasowo zapisany gracza opakowań amunicji i klasy zombie, kiedy odłączyć zp_starting_ammo_packs 10 / / początkowa kwota opakowań amunicji dla nowych graczy zp_prevent_consecutive_modes 1 / zapobieganie podobnym trybie gry były odtwarzane dwóch turach: w wierszu zp_keep_health_on_disconnect 1 / / czy zdrowia Nemesis / Survivor zdecydowali się wokół dzieje należy zgodnej z opuszczeniem gracza zp_deathmatch 0 / trybie Deathmatch, starcie jako: [0-wyłączone / / 1-człowieka / / 2-zombie / 3 losowo / / 4-balance] zp_spawn_delay 5 / / Opóźnienie przed respawning w trybie deathmatch w sekundach zp_spawn_protection 5 / Spawn czasu ochrony deathmatch w sekundach [0-wyłączone] zp_respawn_on_suicide 0 / respawn graczy, jeśli popełnił samobójstwo zp_respawn_after_last_human 1 / respawn graczy choćby ostatnio człowieka pozostaje zp_infection_allow_respawn 1 / / Pozwala na respawning rund zakażenia zp_nem_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund nemesis zp_surv_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund renty zp_swarm_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund rój zp_plague_allow_respawn 0 / / Pozwala respawning na plagę rund zp_respawn_zombies 1 / / czy na respawn zabitych zombie zp_respawn_humans 1 / / czy na respawn zabitych ludzi zp_respawn_nemesis 1 / / czy na respawn zabitych nemesis zp_respawn_survivors 1 / / czy na respawn zabitych rodzinne zp_extra_items 1 / / Włącz dodatkowych elementów zp_extra_weapons 1 / / Włącz broni zp_extra_nvision 1 / / Włącz noktowizor zp_extra_antidote 1 / / Włącz antidotum zp_extra_antidote_limit 999 / / Antidote limit zakupu na rundę zp_extra_madness 1 / / Włącz szaleństwo zombie zp_extra_madness_limit 999 / / Zombie Madness limit zakupu na rundę zp_extra_madness_duration 7.0 / / okres szaleństwa Zombie zp_extra_infbomb 1 / / Włącz bomba zakażenia zp_extra_infbomb_limit 999 / / Infection ograniczyć zakup bomby na rundę zp_nvg_give 1 / Give Noktowizory [0-wyłączone / / 1-aktywny / / 2-aktywna, ale nie automatyczne włączanie] zp_nvg_custom 1 / / Włącz Noktowizory niestandardowe zp_nvg_size 80 / / rozmiar Noktowizory (promień) zp_nvg_color_R 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (czerwony) zp_nvg_color_G 150 / / Zombie niestandardowy kolor Noktowizory (zielony) zp_nvg_color_B 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (niebieski) zp_nvg_hum_color_R 0 / Human / custom Spectator Nightvision kolorów (czerwony) zp_nvg_hum_color_G 150 / / Human / custom Spectator Nightvision kolor (zielony) zp_nvg_hum_color_B 0 / Human / custom Spectator kolor Noktowizory (niebieski) zp_nvg_nem_color_R 150 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (czerwony) zp_nvg_nem_color_G 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (zielony) zp_nvg_nem_color_B 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (niebieski) zp_flash_custom 1 / / Włącz latarkę niestandardowe zp_flash_size 12 / / latarka niestandardowy rozmiar (promień) zp_flash_drain 1 / / latarka Custom kurs drenażu [0-nieograniczona akumulatory] zp_flash_charge 5 / latarka Custom stawka opłaty [0-nie obciążają akumulatory] zp_flash_distance 1000 / / latarka Custom max odległość zp_flash_color_R 100 / / Kolor latarki Custom (red) zp_flash_color_G 100 / / Kolor latarki Custom (zielony) zp_flash_color_B 100 / / Kolor latarki Custom (niebieski) zp_flash_show_all 1 / / Niech gracze będą mogli zobaczyć siebie w latarkach zp_knockback 1 / / Włącz Odrzut broni (uwaga: szok wolna ból zwiększa efekt Odrzut) zp_knockback_damage 1 / / Użyj szkody na Odrzut obliczenia zp_knockback_power 1 / moc broni Użyj na Odrzut obliczenia zp_knockback_zvel 0 / / Czy Odrzut wpływu pionowej prędkości zp_knockback_ducking 0,25 / Odrzut mnożnikiem przykucnął zombie [0-Odrzut niepełnosprawnych przy Ducking] zp_knockback_distance 500 / max odległość do Odrzut z mocą zp_knockback_nemesis 0,25 / Odrzut Nemesis mnożnik [0-disable Odrzut dla nemesis] zp_leap_zombies 1 / Give skok do Zombies [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko pierwszy zombie / 3 tylko w zeszłym zombie] zp_leap_zombies_force 500 / / Force multiplier zp_leap_zombies_height 400 / / życie w górę zp_leap_zombies_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok zp_leap_nemesis 1 / Daj krok do Nemesis zp_leap_nemesis_force 500 / / Force multiplier zp_leap_nemesis_height 600 / / życie w górę zp_leap_nemesis_cooldown 3.0 / / Czas między używa skok zp_leap_survivor 0 / Daj krok do Survivor zp_leap_survivor_force 500 / / Force multiplier zp_leap_survivor_height 600 / / życie w górę zp_leap_survivor_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok zp_human_health 100 / Zdrowie zp_human_last_extrahp 0 / Ostatnie ludzi na dodatkowe wynagrodzenie zdrowia zp_human_speed 240 / / Prędkość zp_human_gravity 1.0 / / Grawitacja (0.5 = połowa) zp_human_armor_protect 1 / Armor należy ograniczyć w porządku się zarazić zp_human_unlimited_ammo 1 / amunicji Unlimited [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip] zp_human_damage_reward 500 / / Ile ludzi uszkodzenia muszą radzić sobie na zombie, aby uzyskać opakowanie amunicji zp_human_frags_for_kill 1 / / Ile frags ludzi dostać za zabicie zombie zp_fire_grenades 1 / / Włącz granaty napalm (zasłania HE) zp_fire_duration 10 / czas nagrywania w sekundach zp_fire_damage 5 / uszkodzenia Burning (co 0,2 sek) zp_fire_slowdown 0,5 / spowolnienie Burning mnożnik (0,5 = zmniejszenie prędkości o połowę) [0-wyłączone] zp_frost_grenades 1 / / Włącz mróz granaty (zasłania FB) zp_frost_duration 3 / czas w sekundach Freeze zp_flare_grenades 1 / / Włącz błysku granaty (zasłania SG) zp_flare_duration 60 / Flare trwania pioruna w sekundach zp_flare_size 25 / Flare Rozmiar pioruna (promień) zp_flare_color 5 / Flare kolor [0-biały / czerwony 1 / 2-zielony / / 3-niebieski / / 4 pełnego losowe / / 5-losowo pomiędzy r, g, b] zp_zombie_first_hp 2.0 / / Najpierw zombie HP mnożnik (2,0 = double zdrowia) zp_zombie_armor 0,75 / Armor mnożnik (0,75 = 75% zombie podjąć szkodom) zp_zombie_hitzones 0 / / dozwolone bitsum hitzones (patrz w fun.inc dla bitów części ciała) [0-wyłączone] zp_zombie_infect_health 200 / / Ile zdrowia zombie odzyskuje z każdej infekcji zp_zombie_fov 110 / / Pole widzenia [0-dont zmieniać] zp_zombie_silent 1 / / Włącz ciche kroki zp_zombie_painfree 2 / Zombies to szok bezbolesne [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko ostatnio zombie] zp_zombie_bleeding 1 / Zombies zostawić śladów / plamy krwi na podłodze zp_zombie_infect_reward 3 / Ammo opakowaniach uwagę na zombie do infekowania / zabijania ludzi zp_zombie_frags_for_infect 2 / / Ile frags zombie dostać do infekowania człowieka zp_infection_screenfade 1 / Screen fade dla zarażonych gracza zp_infection_screenshake 1 / Screen wstrząsać przez zakażone gracza zp_infection_sparkle 1 / blask światła na zakażenie zp_infection_tracers 1 / Znaczniki na zakażenie zp_infection_particles 1 / / cząsteczki wirusa zp_hud_icons 1 / / Display małe ikony HUD na zakażenie, pieczenie i wydarzenia zamrażać zp_nem_enabled 1 / / Włącz tryb nemesis zp_nem_chance 20 / / Szansa (1 X) zp_nem_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane zp_nem_health 0 / Zdrowie [0 - liczba ludzi * zdrowotnej] zp_nem_base_health 0 / zdrowotnej [0 - użyj najpierw zombie zdrowia] zp_nem_speed 260 / / Prędkość zp_nem_gravity 0.5 / / Grawitacja (0.5 = połowa) zp_nem_damage 255 / / Damage na hit zp_nem_glow 1 / Glow effect zp_nem_aura 1 / / Efekt halo zp_nem_painfree 0 / Pain shock free zp_nem_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags zp_nem_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji zp_surv_enabled 1 / / Włącz tryb Survivor zp_surv_chance 20 / / Szansa (1 X) zp_surv_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane zp_surv_health 0 / Zdrowie [0 - ilość zombie * zdrowotnej] zp_surv_base_health 0 / zdrowotnej [0 - wykorzystanie ludzkiego zdrowia] zp_surv_speed 230 / / Prędkość zp_surv_gravity 1.0 / / Grawitacja (0.5 = połowa) zp_surv_glow 1 / Glow effect zp_surv_aura 1 / / Efekt halo zp_surv_painfree 1 / Pain shock free zp_surv_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags zp_surv_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji zp_surv_weapon "weapon_m249" / weapon / Renta (podaje domyślne) zp_surv_unlimited_ammo 2 / amunicji bez ograniczeń dla Survivor [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip] zp_swarm_enabled 1 / / Włącz tryb rój zp_swarm_chance 20 / / Szansa (1 X) zp_swarm_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane zp_multi_enabled 1 / / Włącz tryb wielu infekcji zp_multi_chance 20 / / Szansa (1 X) zp_multi_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane zp_multi_ratio 0,15 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi) zp_plague_enabled 1 / / Włącz tryb plaga zp_plague_chance 25 / / Szansa (1 X) zp_plague_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane zp_plague_ratio 0,5 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi) zp_plague_nem_number 1 / / liczba Nemesis zp_plague_nem_hp_multi 0.5 / / Nemesis HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia) zp_plague_surv_number 1 / / liczba Survivor zp_plague_surv_hp_multi 0.5 / / Survivor HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia) zp_logcommands 1 / Zaloguj admin polecenia "zombieplague.log" mp_flashlight 1 / / Włącza latarkę mp_footsteps 1 / / Włącza ślady mp_playerid 1 / uniemożliwia widzenie wrogów w ciemności, wykorzystać sv_maxspeed 9999 / / Zapobiega CS z ograniczenia swojego człowieka / prędkości zombie na 320
Napisano 26.12.2009 12:21
Napisano 27.12.2009 17:12
Napisano 27.12.2009 22:36
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych