Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomocy Spolszczone Menu Knife_Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 23.12.2009 12:51

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rNoze Do Wyboru\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Maczeta \yWielki Dmg/Wolna Predkosc\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Noz Bak \yNie Slychac Twoich Krokow\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Maly Noz \yDuza Predkosc\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Tasak \yMala Grawitacja\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Podstawowy Noz \yRegeneruje Zycie\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Wyjscie^n")


zrobilem tak i skomplikowalem niby wszytko jest okej ... tylko screenshot

Dołączona grafika

w załączniku sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2009 14:09

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "spunko"

#define TASK_INTERVAL 4.0  
#define MAX_HEALTH 255  

new knife_model[33] 
new g_Menu

new CVAR_HIGHSPEED
new CVAR_LOWSPEED
new CVAR_LOWGRAV
new CVAR_NORMGRAV
new CVAR_HEALTH_ADD
new CVAR_HEALTH_MAX
new CVAR_DAMAGE 

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	
	register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /noze", "display_knife")
	
	CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
	CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
	CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
	CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
	CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
	CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
	CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
	
	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/knife-mod/v_butcher.mdl") 
	precache_model("models/knife-mod/p_butcher.mdl") 
	precache_model("models/knife-mod/v_machete.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_machete.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/v_bak.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_bak.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/v_pocket.mdl")
	precache_model("models/knife-mod/p_pocket.mdl")
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
	precache_model("models/p_knife.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "1. Maczeta \y(Wieksza obrazenia/Wolniej)\w^n")
	add(menuBody, 511, "2. Noz ciszy \y(Nie slychac krokow)\w^n")
	add(menuBody, 511, "3. Maly noz \y(Duza szybkosc)\w^n")
	add(menuBody, 511, "4. Noz rzeznika \y(Mala grawitacja)\w^n")
	add(menuBody, 511, "5. Noz SAS \y(Regeneracja zycia)\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "0. Wyjdz^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 4)
		case 1: SetKnife(id , 2)
		case 2: SetKnife(id , 3)
		case 3: SetKnife(id , 1)
		case 4: SetKnife(id , 0)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	SaveData(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56],pModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
			format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_butcher.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_butcher.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_bak.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_bak.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_pocket.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_pocket.mdl")
		}
		case 4: {
			format(vModel,55,"models/knife-mod/v_machete.mdl")
			format(pModel,55,"models/knife-mod/p_machete.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

public event_damage( id ) {
	
	new victim_id = id;
	if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
	new dmg_take = read_data( 2 );
	new dmgtype = read_data( 3 );
	new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
	new Float:damage = dmg_take * multiplier;
	new health = get_user_health( victim_id );
	
	new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
	
	if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
		
		if( floatround(damage) >= health ) {
			if( victim_id == attacker_id ) {
				return PLUGIN_CONTINUE
				}else{
				log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
			}
			
			return PLUGIN_CONTINUE
			}else {
			if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
			
			fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public CurWeapon(id)
	{
	new Weapon = read_data(2)
	
	// Set Knife Model
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	// Task Options
	
	if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
		set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
	else if(task_exists(id))
		remove_task(id)
	
	// Abilities
	set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
	
	new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
	set_user_gravity(id , Gravity)
	
	// Speed
	new Float:Speed
	if(Weapon != CSW_KNIFE || knife_model[id] < 3)
		return PLUGIN_CONTINUE
	else if(knife_model[id] == 3)
		Speed = get_pcvar_float(CVAR_HIGHSPEED)
	else if(knife_model[id] == 4)
		Speed = get_pcvar_float(CVAR_LOWSPEED)
	
	set_user_maxspeed(id, Speed)
	
	return PLUGIN_HANDLED   
	
}

stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
	user_silentkill( victim );
	
	message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
	write_byte( killer );
	write_byte( victim );
	write_byte( headshot );
	write_string( weapon );
	message_end();
	
	new kfrags = get_user_frags( killer );
	set_user_frags( killer, kfrags++ );
	new vfrags = get_user_frags( victim );
	set_user_frags( victim, vfrags++ );
	
	return  PLUGIN_CONTINUE
} 


public task_healing(id) {  
	new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)  
	if (!addhealth)
		return  
	
	new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)  
	if (maxhealth > MAX_HEALTH) { 
		set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)  
		maxhealth = MAX_HEALTH 
	}  
	
	new health = get_user_health(id)   
	
	if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) { 
		set_user_health(id, health + addhealth)
		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
		show_hudmessage(id,"<< !!HEAL IN PROGRESS!! >>")
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
		write_short(1<<10)
		write_short(1<<10)
		write_short(0x0000)
		write_byte(0)
		write_byte(200)
		write_byte(0)
		write_byte(75)
		message_end()
	}
	
	else {
		if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
			remove_task(id)
	}
}  

public client_disconnect(id) {  
	if(task_exists(id)) remove_task(id)  
}  


public kmodmsg() { 
	
	client_print(0,print_chat,"[AMXX] Wpisz /noze aby zmienic noz")
}  

public client_authorized(id)
	{
	LoadData(id)
}

SaveData(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

LoadData(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 

enjoy
  • +
  • -
  • 0

#3 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 23.12.2009 15:51

i jest to samo ;( jak na SS tylko ze inne nazwy ;(
  • +
  • -
  • 0

#4 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.12.2009 16:09

Jaką masz wersję amxxa?
  • +
  • -
  • 0

#5 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 23.12.2009 16:15

amx 1.81
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 23.12.2009 17:40

Kompiluj lokalnie ;>
  • +
  • -
  • 0

#7 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 23.12.2009 18:25

co mam robic :D ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych