Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item do diablo moda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mokrot

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:77
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:TM
Offline

Napisano 20.12.2009 10:52

Witam,
Robię itemy i mam jeden problem ;D otóż nie wiem jak zrobić item który zmieniałby mi postać na wygląd np. spider mana, posiadam model owego delikwenta ;D Normalne zmienienie na chameleona to jest proste i logiczne ale z tym się kłopocę trochę.

Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 20.12.2009 10:58

Spróbuj tak (mam tak zrobione z kurczakiem, ale nie testowałem :) Jak zadziała to daj znać)

znajdź:
precache_model("models/zombie.mdl")

daj: (model nazwij spiderman, gdyż pod to zrobiłem)
precache_model("models/spiderman.mdl")

znajdź
set_task(3.0,"changeskin_id_1",id)

daj
set_task(3.0,"spiderman_id_1",id)

znajdź
public changeskin_id_1(id)
{
	changeskin(id,1)
}


daj niżej

public spidermanskin_id_1(id)
{
	spidermanskin(id,1)
}


do itemu:
spidermanskin(id,0)

znajdź:

public changeskin(id,reset){
   if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
   if (reset==1){
      cs_reset_user_model(id)
      skinchanged[id]=false
      return PLUGIN_HANDLED
   }else if (reset==2){
      //cs_set_user_model(id,"goomba")
      cs_set_user_model(id,"zombie")
      skinchanged[id]=true
      return PLUGIN_HANDLED
   }else{
      //new newSkin[32]
      new num = random_num(0,3)

      if (get_user_team(id)==1){
         //add(newSkin,31,CTSkins[num])
         cs_set_user_model(id,CTSkins[num])
      }else{
         //client_print(0, print_console, "CT mole, using new skin %s", TSkins[num])
         //add(newSkin,31,TSkins[num])
         cs_set_user_model(id,TSkins[num])
      }

      skinchanged[id]=true
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}


daj pod tym:

public spidermanskin(id,reset){
   if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
   if (reset==1){
      cs_reset_user_model(id)
      skinchanged[id]=false
      return PLUGIN_HANDLED
   }else if (reset==2){
      cs_set_user_model(id,"spiderman")
      skinchanged[id]=true
      return PLUGIN_HANDLED
   }else{
      //new newSkin[32]
      /* new num = random_num(0,3) */

      if (get_user_team(id)==1){
         //add(newSkin,31,"spiderman")
         /* cs_set_user_model(id,CTSkins[num]) */
		cs_set_user_model(id,"spiderman")
      }else{
         //add(newSkin,31,"spiderman")
         /* cs_set_user_model(id,TSkins[num]) */
		cs_set_user_model(id,"spiderman")
      }

      skinchanged[id]=true
   }

   return PLUGIN_CONTINUE
}


#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.12.2009 11:41

precache_model("models/spierdman/spiderman.mdl")
O:) :>
  • +
  • -
  • 0

#4 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 21.12.2009 17:38

I działa w końcu czy nie?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych