Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przeróbka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 17.12.2009 19:58

PLUGIN

Proszę o przerobienie pluginu "winter environment" tak, aby nie było słychać dźwięku chodzenia po śniegu (pl_snow1-6.wav).
Aby dźwięki były "normalne" (również podczas skradania się).

Nie zrozumiałeś mnie? Kliknij
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:04

if((get_user_maxspeed(id)*5)<(fm_get_user_speed(id)*9) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))

I shift zacznie dzialac :>
  • +
  • -
  • 0

#3 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 18.12.2009 12:57

Dzięki. Nie testowałem, ale ufam twoim możliwościom :>. Sam musze się jeszcze wieeeele nauczyć ;).
Można zamknąć.

EDIT:

Coś zrobiłem źle lub przeróbka nie pomaga. Jako załącznik dodaję sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#4 Haribo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 19.12.2009 20:48

Mógłby ktoś jeszcze na to spojrzeć. Mi również nie działa.
  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.12.2009 00:48

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
	
	"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
	"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
	"models/ch-m/frost_man.mdl",
	"models/ch-m/present1.mdl"
};
new const g_szBombSounds[][] = {
	
	"ch-s/bmb_planted.wav",
	"ch-s/bmb_defused.wav",
	"ch-s/bmb_defuse_failure.wav"
};
new g_iLedSprite;

public plugin_init() {
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
	
	register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
	register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
	register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");
	
	register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{

	new i;
	for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
		precache_model(g_szBombModels[i]);
	for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
		precache_sound(g_szBombSounds[i]);
	
	g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED;
	
	if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
	{
		static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);
		
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public logevent_BombPlanted()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
	client_cmd(0, "wait;stopsound");
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
	emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
	if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
	{
		if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
			return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odnośnie padania śniegu to radze użyć innego pluginu ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 Haribo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:25
  • GG:
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.12.2009 12:33

Vertricus, nie chodzi o to, żeby odgłosu chodzenia nie było w ogóle słychać ;)

Ten plugin ma jedna razaca wade - chodzenie z wduszonym sziftem = szuranie sniegu.


  • +
  • -
  • 0

#7 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 20.12.2009 12:38

Jak dla mnie wystarczy. Dzięki, ale chodziło o w/w.
  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 20.12.2009 12:52

Haribo,

Aby dźwięki były "normalne"

Jak chcesz inaczej to załóż swój temat ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych