Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prozba o 2 itemki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 18:52

Witam, mam prozbe czy moglby ktos mi napisac kod na itemek:

- Crossbow hunter
Item dodawalby kusze

- Flashlight sorcerer
Item dodawalby latarke maga


@ Z gory dziekuje, beda pochwalki:)
  • +
  • -
  • 0

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 19:16

2. Znajdź:
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) {

i zamień na:
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && ((player_class[id] == Mag) || (player_item_id[id] == numer itemu)))


#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 19:31

czyli przy latarce maga dodaje tylko palyer_item_id dodaje do item do case i tyle..?
  • +
  • -
  • 0

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 19:33

czyli przy latarce maga dodaje tylko palyer_item_id dodaje do item do case i tyle..?


Tak jak napisałem zrób.

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 19:39

/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1525) : error 017: undefined symbol "numer"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1525) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1525 -- 1526) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1526) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1560) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "button2"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1563) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1567) : error 021: symbol already defined: "entity_get_vector"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1569) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1573) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1577) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1577 -- 1579) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1579) : warning 209: function "command_bow" should return a value
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1579) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1582) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1583) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1585) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1588) : error 021: symbol already defined: "pev"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1590) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1591) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1595) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1596) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1597) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1598) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1599) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1604) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1606) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1614) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1614 -- 1615) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1615) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1619) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1620) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1623) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Error


przy komplikaci;x
  • +
  • -
  • 0

#6 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 19:44

Pokaż sma, coś źle zrobiłeś ;>

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 19:49

Lap, tam pousuwalem itemki jbc.. wiec nie patrz na (1,X) ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 19:54

Jak ma działać jak nie dałeś numeru itemu ? :>

Załączone pliki



#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:00

czyli przy latarce maga dodaje tylko palyer_item_id dodaje do item do case i tyle..?


Tak jak napisałem zrób.


Jak tak mu mowisz, to co sie dziwisz, ze zrobil to co mu kazales ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 20:00

moglbys na pw dac gg...?;x
  • +
  • -
  • 0

#11 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.12.2009 20:02

Z tego co pamiętam do kuszy chyba jeszcze coś trzeba mianowicie ustawić model to raz i command_arrow to dwa O:)
  • +
  • -
  • 0

#12 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 20:05

Vertucus przy case X dac tak jak w latarce tylko dodac command_arrow i model ustawic..?;x
  • +
  • -
  • 0

#13 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 20:06

Jak tak mu mowisz, to co sie dziwisz, ze zrobil to co mu kazales ;>


Miczu, ale to chyba logiczne, że w nazwę numer itemu trzeba wstawić numerek xD

Co do kuszy, nie byłbym tego taki pewien Vert ;>

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 20:09

honey, on sie pytal czy dodac do case, a ty mu zaprzeczyles mowiac by zrobil tak jak mu napisales... logika tu juz nie dziala, uznal ze wiesz co mowisz ;>
  • +
  • -
  • 0

#15 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 17.12.2009 20:10

Miczu, oj czepiasz się xD

#16 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 17.12.2009 20:10

:) Ok latarka juz...;x A teraz wie moze ktorys z panow jak kusze "ogarnac"?;P
  • +
  • -
  • 0

#17 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 17.12.2009 22:05

Latarka naświetla swoich w takim rozwiązaniu - jakieś propozycje?

#18 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 17.12.2009 22:19

jendrek9, a moze celowales w kameleona? ;>
  • +
  • -
  • 0

#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.12.2009 23:02

a jesli nie celowales w kameleona to pewnie trzeba warunek dodac

if (cs_get_user_team[attacer] != cs_get_user_team[ninja] )

to gdzies na poczatku funkcji naswietlania
  • +
  • -
  • 0

#20 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.12.2009 07:32

new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id,index1,bodypart1) 
		if (is_user_alive(index1) && (get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
			}
Sprawdź jak to wygląda. ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych