Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Prozba o 2 itemki
#1
Napisano 17.12.2009 18:52
- Crossbow hunter
Item dodawalby kusze
- Flashlight sorcerer
Item dodawalby latarke maga
@ Z gory dziekuje, beda pochwalki:)
#2
Napisano 17.12.2009 19:16
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) {
i zamień na:
if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && ((player_class[id] == Mag) || (player_item_id[id] == numer itemu)))
#3
Napisano 17.12.2009 19:31
#4
Napisano 17.12.2009 19:33
czyli przy latarce maga dodaje tylko palyer_item_id dodaje do item do case i tyle..?
Tak jak napisałem zrób.
#5
Napisano 17.12.2009 19:39
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1525) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1525 -- 1526) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1526) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1560) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "button2"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1563) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1567) : error 021: symbol already defined: "entity_get_vector"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1569) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1573) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1577) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1577 -- 1579) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1579) : warning 209: function "command_bow" should return a value
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1579) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1582) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1583) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1585) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1588) : error 021: symbol already defined: "pev"
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1590) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1591) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1595) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1596) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1597) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1598) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1599) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1604) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1606) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1614) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1614 -- 1615) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1615) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1619) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1620) : error 010: invalid function or declaration
/groups/amxmodx/tmp3/textzF4mjQ.sma(1623) : error 010: invalid function or declaration
Compilation aborted.
26 Error
przy komplikaci;x
#6
Napisano 17.12.2009 19:44
#7
Napisano 17.12.2009 19:49
Załączone pliki
#8
Napisano 17.12.2009 19:54
Załączone pliki
#9
Napisano 17.12.2009 20:00
czyli przy latarce maga dodaje tylko palyer_item_id dodaje do item do case i tyle..?
Tak jak napisałem zrób.
Jak tak mu mowisz, to co sie dziwisz, ze zrobil to co mu kazales ;>
#10
Napisano 17.12.2009 20:00
#11
Napisano 17.12.2009 20:02
#12
Napisano 17.12.2009 20:05
#13
Napisano 17.12.2009 20:06
Jak tak mu mowisz, to co sie dziwisz, ze zrobil to co mu kazales ;>
Miczu, ale to chyba logiczne, że w nazwę numer itemu trzeba wstawić numerek
Co do kuszy, nie byłbym tego taki pewien Vert ;>
#14
Napisano 17.12.2009 20:09
#15
Napisano 17.12.2009 20:10
#16
Napisano 17.12.2009 20:10
#17
Napisano 17.12.2009 22:05
#18
Napisano 17.12.2009 22:19
#19
Napisano 17.12.2009 23:02
if (cs_get_user_team[attacer] != cs_get_user_team[ninja] )
to gdzies na poczatku funkcji naswietlania
#20
Napisano 18.12.2009 07:32
new index1, bodypart1 get_user_aiming(id,index1,bodypart1) if (is_user_alive(index1) && (get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0)) { if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4) remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1); set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1) //set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1) }Sprawdź jak to wygląda.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych