Witam Otóż Mam Taki problem , nie wiem czy to nie dopracowane i czy innym to się zdarza a mianowicie Plugin "Round start restart" = NOzówka + muzyczka no i Ok po kliku tygodniach Okazało się że coś szwankuje a mianowicie Jest sobie Mapka jest nożówka muzyczka i ok, Gramy mapke z 15 min i Znowu odpala się resart ... Może ktoś mi pomoc rozwiązać ten problem ? Z góry dziekuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z Round start restart
Temat rozp. Clark, 17.12.2009 10:45
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.12.2009 10:45
#2
Napisano 18.12.2009 00:16
pokarz sma .
#3
Napisano 18.12.2009 16:12
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
new czas = 65
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "Revenders Squad" }
new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}
new bylo_juz=0
public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}
public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}
public client_connect(id){
if(bylo_juz == 0){
muza_on2(id);
}
}
public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}
public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}
public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz(){
if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=65
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(3.0,"muza_on", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}
public muza_on(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3")
}
public muza_on2(id){
client_cmd(id,"stopsound")
client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3")
}
public wyswietl_res(){
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}
public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* Revenders Squad *^n===================")
}
public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public restart_rundy_0(){
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/cs1.mp3")
precache_sound("misc/reset.wav")
precache_sound(misc[0])
precache_sound(misc[1])
precache_sound(misc[2])
return PLUGIN_CONTINUE
}
#4
Napisano 18.12.2009 17:17
A ile osób grało na serwerze? Jak mniej niż 4 to wystepują takie problemy. Lub gdy gra się awp_india i naprzyklad wyciaga nóż kiedy jest 2 vs 1 (niewiem czy tak się da, ale coś słyszałem) to też tak samo
#5
Napisano 19.12.2009 13:09
W sumie nie wiem ile Wtedy Grało osób , Nie pamiętam . A nie da się jakoś naprawić żeby takie błędy nie wyskakiwały ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








