Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Round start restart


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Clark

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 17.12.2009 10:45

Witam Otóż Mam Taki problem , nie wiem czy to nie dopracowane i czy innym to się zdarza a mianowicie Plugin "Round start restart" = NOzówka + muzyczka no i Ok po kliku tygodniach Okazało się że coś szwankuje a mianowicie Jest sobie Mapka jest nożówka muzyczka i ok, Gramy mapke z 15 min i Znowu odpala się resart ... Może ktoś mi pomoc rozwiązać ten problem ? Z góry dziekuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Wez

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • GG:
Offline

Napisano 18.12.2009 00:16

pokarz sma .
  • +
  • -
  • 0

#3 Clark

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 18.12.2009 16:12

#include <amxmodx>             // AMX Mod X

#include <amxmisc>



new czas = 65

new resety=3

new noze=0

new restart_title[1][] = { "Revenders Squad" }



new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}



new bylo_juz=0



public plugin_init()

{

    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D

   

    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")



    return PLUGIN_CONTINUE

}



public test_it(){

    new players[32], num, num2

    get_players(players,num,"e","TERRORIST")

    get_players(players,num2,"e","CT")

    if(num2<1 || num<1) return 0

    return 1

}



public client_disconnect(id){

    set_task(0.3,"disconnect",0)

}



public client_connect(id){

    if(bylo_juz == 0){

        muza_on2(id);

    }

}



public disconnect(){

    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0

}



public Event_StartRound(){

    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0

    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)

    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)

}



public client_PreThink ( id )

{

    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")

}



public restart_odlicz(){

       

    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){

        noze=1

        bylo_juz=1

        czas=65

        resety=3

        pause("ac","Antirusher.amxx")

        pause("ac","M_Antirusher.amxx")

        pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")

        pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")

        pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")

        pause("ac","imessage.amxx")

        pause("ac","scrollmsg.amxx")

        set_task(3.0,"muza_on", 0)

        set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

    }

}



public muza_on(){

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3")

}



public muza_on2(id){

    client_cmd(id,"stopsound")

    client_cmd(id,"mp3 play sound/misc/cs1.mp3")

}



public wyswietl_res(){



    new jac1=random_num(0,255)

    new jac2=random_num(0,255)

    new jac3=random_num(0,255)   



    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)

    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)

    czas--

    if(czas==3){

        set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)

    }

}



public restart_rundy_play(){

    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)

    show_hudmessage(0,"===================^n* Revenders Squad *^n===================")

}



public restart_rundy(){

    unpause("ac","Antirusher.amxx")

    unpause("ac","M_Antirusher.amxx")

    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")

    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")

    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")

    unpause("ac","imessage.amxx")

    unpause("ac","scrollmsg.amxx")

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")

    server_cmd("sv_restart 1")

    remove_task(8188)

    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)

}



public restart_rundy_0(){

    client_cmd(0,"stopsound")

    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])

    resety--

    if(resety==0){

        noze=0

        set_task(1.0,"restart_rundy", 0)

    }

    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)

}



public plugin_precache()

{

    precache_sound("misc/cs1.mp3")

    precache_sound("misc/reset.wav")

    precache_sound(misc[0])

    precache_sound(misc[1])

    precache_sound(misc[2])



    return PLUGIN_CONTINUE

}

  • +
  • -
  • 0

#4 evl

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:15
  • Lokalizacja:TG
Offline

Napisano 18.12.2009 17:17

A ile osób grało na serwerze? Jak mniej niż 4 to wystepują takie problemy. Lub gdy gra się awp_india i naprzyklad wyciaga nóż kiedy jest 2 vs 1 (niewiem czy tak się da, ale coś słyszałem) to też tak samo
  • +
  • -
  • 0

#5 Clark

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:28
Offline

Napisano 19.12.2009 13:09

W sumie nie wiem ile Wtedy Grało osób , Nie pamiętam . A nie da się jakoś naprawić żeby takie błędy nie wyskakiwały ??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych