Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

bio_frost


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 zupkaklb

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
Offline

Napisano 16.12.2009 16:34

Witam mam problem wkleja plugin bio_frost.amxx modele i muzyczke dopisuje cvary:

fn_enabled 1 
// - plugin on/off
fn_override 1 
// - czy granaty maja byc zastepowane czy oddzielnie kupowane przez komende 
// /fn lub /frostnades
fn_nadetypes 1 
// - Granat zamrazajacy ktory ma zastepowac? 1 = flashbang, 2 = HE 
// grenade, 4 = smoke grenade.
fn_teams 3 
// - kto moze posiadac granaty. 1 = T , 2 = CT , 3 = oby dwie druzyny.
fn_price 300 
// - koszt granata zamrazajacego.
fn_icon 1 
// - ikonka sniezki po lewej stronie 1=tak 0=nie.
fn_limit 2 
// - limit granatow zamrazajacych.
fn_buyzone 0 
// - czy mozna granaty kupowac tylko w strefie kupowania.
fn_color "0 206 209" 
// - kolor przy zamrozeniu standard=błekitny.
fn_hitself 0 
// - czy ma zamrazac sojusznikow/graczy z druzyny 1=tak - 0=nie.
fn_los 0 
fn_maxdamage 20.0 
// - max. obrazenia przy zamrozeniu gracza.
fn_mindamage 1.0 
// - min. obrazenia przy zamrozeniu gracza.
fn_chill_duration 7.0 
// - jak dlugo ma trzymac gracza w zamrozeniu.
fn_chill_speed 50.0 
// - szybkosc poruszania sie gracza po zamrozeniu.
fn_freeze_maxchance 120.0 
// - szansa zamrozenia gdy dostanie centralnie pod nogi.
fn_freeze_minchance 40.0 
// - szansa zamrozenia w odległosci zasiegu Radius.
fn_freeze_duration 4.0 
// - dlugosc wolnego chodzenia po zamrozeniu.

dopisane bio_frost.amxx do plugins.ini i do plugins-bio.ini

0 logow a plugina nie wyszukuje ;/

jakies moduly wlaczyc?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych