Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 tombcio

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 14.12.2009 19:07

Mam prośbę.
Przetłumaczy/wytłumaczy ktoś te dwa linki

http://forums.allied...ead.php?t=67049
http://forums.allied... ... blockmaker
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 14.12.2009 20:28

1. Jak wyrabiać struktury do Bloków? Dobrze, zamierzają mówią wam jak wyrabiać celne struktury *blockmaker* blokuje. wiele nitkę w tutaj "jak może wyrabiam zwyczaj celny model do bloków " i tak dalej.. Niech widzieć jeżeli mogę pomagać wam chłopcy poza.

1. Udają się wyładowanie *Jed's* Widz Modelu Półżycia (długotrwałość) (Lepszy Od: *fpsbanana.com*) 2. Kiedy wy ma wyładował (wyładowany) *Jed's* *HLMV*, otwierać (otwarty; skłonny) blok (blokować) modelują (kształtować) z co (żeby; który). 3. Żadni wy widzicie model bloku w *HLMV*? Wy widzicie w na dół czyta:"Model (modelować; kształtować) Okazywać (pokaz) ", "Częście Ciała (organ) ", "Struktury " i tak dalej.. Doborowe struktury. 4. Teraz wy widzicie blok "twarz (staje wobec; wobec) " prawo (prawy; naprawo od)? Potem pozwala biorą posiadać obraz to. 5. Obraz *Reqruiments*: Tam czyta jest blok rozmiar: 64x64 albo *256x256*. Co (żeby; który) oznacza (zamierza; środki; za pomocą) obraz *u* *wanna* modernizować (udoskonalenie) blok (blokować) potrzebuje jest ten sam rozmiar niż pierwotny (oryginał) jed. - !Zaopatrywany w indeks Kolor (kolorowy)! (Fotosklep: Obraz: Tryb (moda): Umieścił w indeksie (zaopatrzony w indeks) Farbują ), *64x64*/256x256 6. Kiedy wy zrobiliście te (te), wy otrzymywaliście (dostał się) *HLMV* otwierać (otwarty; skłonny) w strukturach, Naciskać (ścisk; prasa; żądać; zmuszać) Import Struktura i dobierają wasz obraz OSTRZEGAJĄCY! Wasz obraz potrzebuje jest na.*BMP* rejestrują tak (więc) wy możecie importować to!)

Teraz wy mieliście widzieć blok z wami posiadacie obraz! Ratują to i ma zabawa. Dodawanie tego *blockmaker*:

Najłżejsza droga (środek) dodaje wasz model *blockmaker*/serwer jest: Otwierać (otwarty; skłonny) *addons*/*amxmodx*/*configs* i dobierać (wybór; doborowy) stamtąd: *blockmaker*_modele (.*ini*). Potem wy widzicie tam jest: PLATFORMA, *BHOP*, SZKODA i tak dalej. Jeżeli wasz blok jest *bhop* dodają to podobny do ten (to) *bhop* sektor: *BHOP* modele /*blockmaker*/*yourmodelname.mdl*. Twardszy (trudniejszy; intensywniej) droga (środek) jest wy rozpoczynacie zmienne całe modele od.*sma*. *Someones* może robić to, *someones* *dont*.

Blok Rozmiar (sortować według rozmiaru) Odróżnia:

Jeżeli wy używacie 64x64 blok (blokować) rozmiar, wasza jakość bloku jest zła i to będzie wyrabiać strony bloków ten sam jak (ponieważ) przedstawiają jaki (co) importował . Jeżeli wy używacie 256x256 swój dość dobra jakość, wy możecie redagować strony s& (samodzielnie). Wy możecie znajdować 256x256 blok rozmiary przykład. *EsA-Gaming*.

mam nadzieję pomagam *u* jak wyrabiać zwyczaj (celny) blok modele. I mają nadzieję moje złe angielskie Dobre szczęście!

2.
*Blockmaker* - Jak : Konwertują *Nukeblock* do *Bhopblock*. Wyrabiany przez: *SpNiz* @*http*://*forums.alliedmods.net*/ Wtyczkowy stworzył przez: *Necro* - Jeżeli poprosił przez siebie, jeżeli JA w za wszelką cenę pomagają innym *tamper* z jego szyfrem z tym przewodnikiem (wskaźnik), on może brać (przedsiębrać) tego przewodnika (wskaźnik) na dół dla żadnego rozsądku przy całym! Sprawiać przyjemność (proszę) szanują CAŁY *creators*.
1. Intro:
Tak więc wy zawsze potrzebował (chciał) być zdolny dodawać większa ilość *bhop* bloki z różną strukturą, ale bez poznania jak zaczynać? wyrabiam tego przewodnika (wskaźnik) dla was! nie mam żadnego pisania scenariusza wiedzy mój własny, ale z współnym (rozpowszechniony) *sence* JA było zdolne dodawać mój własny *bhopblock* i gra, tak (więc) może wy! Z nadzieją to będzie możliwy do czytania i prosty rozumieć, nawet jeżeli wy nie poznajecie co wy robicie. (Jeżeli obrazy tak czy inaczej otrzymuje usuwany, sprawiać przyjemność (proszę) posyłają mnie PO POŁUDNIU albo odpowiedź w tej nitce *notificate* ja. Pytania o tym przewodniku zatrzymuje w tej nitce, posyłający PO POŁUDNIU *Necro* i dręczą jego jeżeli wy potrzebujecie pomocy z zrozumieniem przewodnika NIE jest możliwy do przyjęcia. Jeżeli wy potrzebujecie dyskutować nad wtyczkowym w wszelkiej innej drodze (środek) niż dodawanie /konwertujący blok , sprawiać przyjemność robi tak (więc) w *Necro's* nitka, nie ten!
2. Dlaczego ten (to)?
znajduję ŻADNEGO przewodnika na Internecie na jak dodawać /zmiana aktualny (prąd) blok do niektórego różnego bloku, tak (więc) rozstrzygam pisać przewodnika pomagać innym. pomoc JA nie mógłby otrzymywać !
3. Rozpoczęcie (na początku):

ISTOTNY!!!!!!!!!!!!!! (Po to, żeby dla wtyczkowy pracują jeżeli wy zmieniacie blok, wy MUSICIE mieć blok z *blockname* gotowy w *blockmaker* modele teczki ). Dla tego *tutorial* praca muszę mieć fajł bloku, mały, normalny i wielki z tym samym imieniem jak wybieram tutaj. (Ten (to) *tutorial* będzie potrzebować bloku wyznaczył: *bm*_blok (blokować) _*bhoptut*, *bm*_blok (blokować) _*bhoptut*_mały, *bm*_blok _*bhoptut*_wielki ). Stworzenie waszej własnej struktury jest znajdowana tutaj:
http://forums.allied...ead.php?t=67049
(W moim przykładzie będę konwertować "*Nuke*" blok do innego "*Bhopblock*" jak (ponieważ) obmyślam "*Nuke*" blok jest *worthless* na moim serwerze.) - zaczynamy od wyładowania "*blockmaker*_*v4.01*" stworzył (stworzony) przez "*Necro*": *http*://*forums.alliedmods.net*/*showthread.php*?*t*=62967. - Wyładowują "Pionek Pracowni ": *http*://*forums.alliedmods.net*/*showthread.php*?*t*=64767. (Wy możecie używać cokolwiek program komputerowy wy potrzebujecie ) - Tworzą mapę zadzwonił "*PawnStudio*", potem umieszczać (miejsce) całe fajły włączył wewnątrz teczki. Teraz wyciągają "*blockmaker*_*v4.01.sma*" wewnątrz teczki. - Otwierać (otwarty; skłonny) "Pionek Pracowni " i naciskać zmuszać)*CTRL*+*O* (Skrócenie "Otwierać (otwarty; skłonny) Rejestrować (fajł) ") otwierają wasz "*blockmaker*_*v4.01.sma*". Wy teraz mieliście widzieć tekst.
----
STEP 1
---
Naciskać "*CTRL*+*F*" otrzymywać (dostawać; rozumieć) szukanie okna. Piszą "*Nuke*" potem naciskać (ścisk; prasa; żądać; zmuszać) "Znajdują to ". program potem będzie szukać pierwszego słowa zawierający "*Nuke*" i wysuwają na pierwszy plan to:
----
STEP 2
---
Zmiana "*Nuke*" cokolwiek wy potrzebujecie (chcieć) bloku demaskować jak w waszym jadłospisie. będę wołać mój blok "*BhopTut*" (Przykład ): *gszBlockModels*[*BM*_*BHOPTUT*] = *gszBlockModelBhopTuT*;
----
STEP 3
---
Naciskać "*CTRL*+*F*" i naciskać "Znajdują to ". To skakało na dół linia *nr* 517, zwijać (zwój) *abit* i wy będziecie widzieć "*precache*_dźwięk (mocny) (*gszNukeExplosion*);" Usuwają!
----
STEP 4
---
*CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 760, zastępują "*NUKE*" z "*BHOPTUT*" i "*NUKE* z "*BHOPTUT*". (Przykład ): jeszcze jeżeli (równają się (*szType*, "*BHOPTUT*")) *blockType* = *BM*_*BHOPTUT*;
----
STEP 5
---
*CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 1263, usuwają "wypadek *BM*_*NUKE*: *actionNuke*(identyczność, fałszywy );" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 1518, usuwają " *gfNukeNextUse*[identyczność ] = 0.0;" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 1765, wysuwać na pierwszy plan (moment decydujący) "*actionNuke*(identyczność, *OverrideTimer*)" na dół liniują *nr* 1837. Innymi słowami *actionNuke*(identyczność, *OverrideTimer*) liniować (ustawiać) 1837 dostaje się usuwany, włączający }. *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia (wiersz; liniować; ustawiać) *nr* 3664, usuwają "nowe Pływanie:*fNukeCooldown* = otrzymują (dostawać; rozumieć) _*cvar*_puszczać w obieg (płynąć; pływanie) ("*bm*_*nukecooldown*")". *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia (wiersz; liniować; ustawiać) *nr* 3676, usuwają "*fNukeCooldown*," *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia (wiersz; liniować; ustawiać) *nr* 5714, zastępują "*NUKE*" z "*BHOPTUT*"
----
STEP 6
---
Teraz twarda część jest nad, niech posuwać liniować (ustawiać) 137! "nowy *const* *gszBlockModelNuke*[] = "model (modeluje; kształtuje) /*blockmaker*/*bm*_blokują _*nuke.mdl*";" *gszBlockModelNuke* - Przed (zanim) *gszBlockModelBhopTut* - Po (po tym, jak) *bm*_blokują _*nuke.mdl* - Przed (zanim) *bm*_blokują _*bhoptut.mdl* - Po Ta linia jest niezmieniona część od "*nuke*" jak to jest lżejsze dla mnie zmienny *blocktexture* na bloku później.
----
STEP 7
---
*CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 164, usuwają "nowy *const* *gszNukeExplosion*[] = "bronie /*c4*_*explode1.wav*"; //od *CS*" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 236, usuwają "nowe Pływanie:*gfNukeNextUse*[33 ];" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 289, zmiana "*NUKE*" "*BHOPTUT*" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 326, zmiana "*Nuke*" "*BhopTut*" *CTRL*+*F* - Znajdują to. Linia *nr* 414, usuwają "rejestrować _*cvar*("*bm*_*nukecooldown*", "60.0 "); //ktoś mógłby ma *invincible* kiedy to było używane "
----
STEP 8
---
*CTRL*+*F* - Znajdują to. Dopóki wy otrzymujecie wiadomość od Pionka Pracowni, mówiący "Żałujący, nie może znajdować sznurek "*Nuke*". *CTRL*+*F*. Ten czas, szukają "*gMsgScreenFade*". Tam miał być 2 sznurkami co wy potrzebujecie do usuwanego. 1 " *gMsgScreenFade* = otrzymują _użytkownik _*msgid*("*ScreenFade*");" 2 "nowy *gMsgScreenFade*;"
----
STEP 9
---
Żeby wyrabiać wasz nowy blok *bhopblock*, tak (więc) to *dissapears* po tym, jak wy wysadziliście na tym, wy potrzebujecie odmieniać tekst niektóre większa ilość, ale to nie jest wiele (wielka ilość; dużo)! Zwijać (zwój) na dół /do linii 897 (ALBO COŚ ANALOGICZNIE, TO MOŻE BYĆ RÓŻNE OD WASZEGO ) Przed : "jeżeli (*blockType* == *BM*_*BHOP* || *blockType* == *BM*_BARIERA (PRZESZKODA) _*CT* || *blockType* == *BM*_BARIERA (PRZESZKODA) _*T* || *blockType* == *BM*_*BHOP*_*NOSLOW*)" W tej linii (wiersz) my będzie dodawać "|| *blockType* == *BM*_*BHOPTUT*)" Po (po tym, jak): "jeżeli (*blockType* == *BM*_*BHOP* || *blockType* == *BM*_BARIERA (PRZESZKODA) _*CT* || *blockType* == *BM*_BARIERA (PRZESZKODA) _*T* || *blockType* == *BM*_*BHOP*_*NOSLOW* || *blockType* == *BM*_*BHOPTUT*)" (ZAUWAŻAĆ (ZAWIADOMIENIE) ): usuwam ), i dodaję "|| *blockType* == *BM*_*BHOPTUT*)" --- Obniżają linia *nr* 916 (ALBO COŚ ANALOGICZNIE, TO MOŻE BYĆ RÓŻNE OD WASZEGO ) Przed : "jeszcze jeżeli (*blockType* == *BM*_*BHOP* || *blockType* == *BM*_*BHOP*_*NOSLOW*)" Po (po tym, jak): "jeszcze jeżeli (*blockType* == *BM*_*BHOP* || *blockType* == *BM*_*BHOP*_*NOSLOW* || *blockType* == *BM*_*BHOPTUT*)"
----
STEP 10
---
Naciskać "Rejestrować (fajł) " - "Ratują Fajł Jak " "*blockmaker*_*v4.01.sma*". Położone to w waszym pisaniu scenariusza teczki, zbierają i widzą jeżeli nie ma żadnych błędów. Jeżeli WSZELKI błąd *occured*, wy macie albo zmieszał coś albo przepuszczany coś ).
4. FAQ.
Q. Zrobił wy tworzycie ten (to) wtyczkowy?
A. Żaden , JA jestem po prostu wielki amator tego, pierwotny (oryginał) *creator* jest "*Necro*"

Q. Dlaczego zrobił wy piszecie tego przewodnika ?
A. Przeczytany "2. Dlaczego ten ?"

Q. wykonuję to prawidłowo ale otrzymuję błąd mówiący "ostrzegający 204: symbol jest wyznaczany wartość która jest nigdy używany: *gMsgScreenFade*"
A. Redagują wasz *blockmaker*_*v4.01.sma* i naciskać *CTRL*+*F*, typ "*gMsgScreenFade*" - Znajdują to. Usuwają "nowy *gMsgScreenFade*;" I ratują.

Q. Kiedy jestem zrobiony z moim redagowaniem i ratują mój.*sma*, otrzymuję żadnego nowego.*sma* rejestrować (fajł), ale 011- rejestrują zamiast.
A. Kiedy wy ratujecie fajł, wy potrzebujecie ratować koniec (kończyć; na zakończenie) z ".*sma*" Przykład: NIEPRAWIDŁOWY (NIEPRAWIDŁOWO) - *blockmaker*_*v4.01* -> Ratują. = NIEPRAWIDŁOWY (NIEPRAWIDŁOWO) PRAWO (PRAWY; NAPRAWO OD) - *blockmaker*_*v4.01.sma* -> Ratują. = PRAWO (PRAWY; NAPRAWO OD)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych