Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd z 2 itemami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.12.2009 19:48

Witajcie, 1 item są nowe, 1 jest stary

1. Item: Masz szase zabić natychmiast ze scouta twoje szanse to 1/na iles tam
2. Item: Masz szase zabić natychmiast ze deagla twoje szanse to 1/na iles tam

Problem polega na tym ze jesli gracz ktory dostanie ten item gra ninja i kupi/podniesie z ziemi deagle/scouta to go zakaz uzywania noza nie obowiazuje :F wie ktoś jak to fixnąć? oraz tez na tym iz ninjy nie da sie zabic 1 strzalem ;f
  • +
  • -
  • 0

#2 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 12:45

Po:
&& weapon == CSW_SCOUT

daj:
&& player_class[attacker_id]!=Ninja


#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 14.12.2009 14:07

jendrek9, nic to nie da :P

wystarczyło zmienić:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
na
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych