Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe 3 Itemy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.12.2009 13:40

Witam, byłby ktoś w stanie napisać item który by przy strzale zamrażał przeciwnika(coś w stylu war3ft, human ma tam taka opcje że jak strzela to zamraża na chwile przeciwnika)

Lecz były by to 3 itemy:

1. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/6 do 1/4
2. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/4 do 1/2
2. Szansa na zamrożenie przeciwnika od 1/2 do 1/1

Itemy sam bym mógł zrobić bo to(błahostka?) gorzej jest z funkcją od zamrażania :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 10:20

pokombinuj z set_user_maxspeed :D

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 14.12.2009 14:05

jendrek9, ja nie chce w te sposób bo to jest denne rozwiązanie :P, w war3ft jest to tak ładnie zrobione może jakiś wypas coder typu R3X or Miczu or reszta hjtów go wyciągnie z war3ft :PP
  • +
  • -
  • 0

#4 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 14.12.2009 16:43

Nie jestem wypas coder, ale raczej damy radę :D

Pisz czy działa

case ITEM_FROST:
		{
			new Float:fFrost = 100.0 * ( get_pcvar_float( CVAR_wc3_frost ) / 260.0 );
		}

CVAR_wc3_frost					= register_cvar( "wc3_frost"				, "125"							);

czyli dla Diablo (na szybko, nie jestem pewny) - gdzie umieszczać kody chyba nie muszę pisać? ;>

new player_b_freeze[33] = 1

player_b_freeze[id] = 0

add_bonus_freeze(id)


if (player_b_freezel[id] > 0)
	{		
		num_to_str(player_b_freeze[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Zamrazasz .")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," przeciwnikow przy strzale ")
	}


public add_freeze(id)
{
	if (player_b_freeze[id] > 0)
	{			
			new Float:fFrost = 100.0 * ( 125 / 260.0 )
                        set_user_maxspeed ( index, [ Float:fFrost ] )
	}
}


#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 14.12.2009 16:56

Jak już to:
if (player_b_freeze[id])
	{
		set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0})
		set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
	}

  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.12.2009 17:26

Oba na pierwszy rzut oka złe ^^
if (player_b_freeze[id]) jak już tu dajcie id to:
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) 
        set_pev(id, pev_maxspeed, 1.0)
tu chyba nie zamrażamy posiadacza ;)
Po za ty, że po zmianie broni nastąpi set_speedchange(id).

Moja propozycja:
Dodać do enuma z flagami Flag_Freeze, następnie:
AddFlag(target,Flag_Freeze)
do if ma item :D w public damage,
następnie task który usuwa flage po pewnym czasie.
I do set_speedchange mała zamiana:
if (HasFlag(id,Flag_Freeze))
		{
		    set_user_maxspeed(id, 0.1)
		}
		else
		{
		    set_user_maxspeed(id, base + speeds)
		}

Nie wiem czy da się inaczej na diablo :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych