Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ninja + defusor


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.12.2009 22:54

Witam mam pytanie czy jesli dodam taki kod



if( is_user_alive( id ) && (player_class[id] == Ninja) && get_user_team( id ) == 2 && !cs_get_user_defuse( id ) ) { give_item(id,"defusor")}

na koncu

public RoundStart(){}

w Diablo czyli w evencie startu new rundy to czy zawsze na starcie rundy ninje z ct beda dostawac Defusora??
  • +
  • -
  • 0

#2 Radeon

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:166
  • Lokalizacja:US?
Offline

Napisano 12.12.2009 23:48

defusor? Nie ma takiego słowa, prędzej defuser, o ile nie ma jakiegoś prefixu (jak weapon_ przy broniach)

#3 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 13.12.2009 00:42

G[o]Q,

znajdź:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0


dodaj pod tym to:
if( is_user_alive( id ) && (player_class[i] == Ninja) && get_user_team( id ) == 2 
	&& !cs_get_user_defuse( id ))

powinno zatrybić ;P
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.12.2009 11:36

nie rozumiem twojej wypowiedzi bo ja napisalem chyba dobrze tylko literowka w nazwie a ty dales tylko warunek z tego co napisalem i to ma dzialac??


if( is_user_alive( id ) && (player_class[i] == Ninja) && get_user_team( id ) == 2
    && !cs_get_user_defuse( id ))

bo z tego co ja tu widze to tak
czy gracz jest zywy
czy jest ninja
czy jest w ct
czy ma defusor

a gdzie danie mu tego defusora??
i chyba przy sprawdzeniu klasy jest [id] a nie [i]

ale spoko ja sie nie znam az tak wiec moze zadziala :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych