Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

normalnie działa, po edycji już nie...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paldziu

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 12.12.2009 20:42

bawię się ostatnio zm, i mam linijke:

// Load up the hard coded extra items
	
native_register_extra_item2("NightVision", g_extra_costs2[EXTRA_NVISION], ZP_TEAM_HUMAN)
native_register_extra_item2("T-Virus Antidote", g_extra_costs2[EXTRA_ANTIDOTE], ZP_TEAM_ZOMBIE)
native_register_extra_item2("Zombie Madness", g_extra_costs2[EXTRA_MADNESS], ZP_TEAM_ZOMBIE)
native_register_extra_item2("Infection Bomb", g_extra_costs2[EXTRA_INFBOMB], ZP_TEAM_ZOMBIE)

przed edycją zm'a kompiluje się elegancko, ale po:

/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : error 012: invalid function call, not a valid address
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textK3RoLJ.sma(1056) : fatal error 107: too many error messages on one line


jest mi ktoś wstanie pomóc?


EDIT: Zapomniałem dodać że najciekawsze jest to, że nic w tym nie zmieniam :P
  • +
  • -
  • 0

#2 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 12.12.2009 22:17

kompiluj loklanie ;f bo na webowski brakuje includów ;f
  • +
  • -
  • 0

#3 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 13.12.2009 08:09

eee na lokalnym to robie
  • +
  • -
  • 0

#4 siper

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:32
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Puck
Offline

Napisano 13.12.2009 09:17

Masz moduł "xs"?
  • +
  • -
  • 0

#5 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 13.12.2009 12:12

owszem, mam
  • +
  • -
  • 0

#6 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 13.12.2009 12:42

100% coś zruszyłeś usunąłeś } postawiłeś spację czy coś w tym stylu.
Pozostaje ci tylko wertowanie kody ZP_plague w oryginale i sprawdzenie linijka po linijce tam gdzie masz Errory.
Jeżeli brakuje ci znaczników polecam notepad++ zaznacza gdzie się kończy i zaczyna { i } (podświetla :P fajny bajer jak się człowiek zgubi)
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.12.2009 12:43

tools ->> indenter
i sprawdzasz
  • +
  • -
  • 0

#8 Paldziu

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • Lokalizacja:z Przedszkola
Offline

Napisano 13.12.2009 21:51

więc tak, na notepad++ tylko i jedynie kodze, nic nie zgubiłem i jest identyczny :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych