Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BF2 Rank Mod nie dzialaja bonusy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 mcrae

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 11.07.2008 21:38

Witam.

Ostatnio wrzuciłem na serwa BF2 Rank Mod otóż działa w nim prawie wszystko ,mod za fragi przyznaje odznaki a odznaki dają jakieś tam bonusy jeden bonus to Dodanie 10 ,20 , 30 hp na start zależnie od poziomu zauważyłem ze on nie działa znalazłem kod który za to odpowiada:

if (!get_pcvar_num(g_powers) || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;	

	new bool:givenitem=false;
	new hp;	

	new assaultbadge=g_PlayerBadges[id][2];
	if (assaultbadge>0)
	{
		hp = 100 + (assaultbadge*10);

		set_user_health (id,hp)

		givenitem=true;
	}

może ktoś wie co w nim nie gra ?

a drugi problem to bonus dający losowo awm lub scout na respie tez nie działa oto kod:

	new sniperlevel=g_PlayerBadges[id][3];
	
	if (sniperlevel!=0)
	{
		if (random_num(1,(4-sniperlevel))==1)
		{
			if (!get_pcvar_num(g_free_awp))	
			{
				new weaponName[32], weaponID, temp
				weaponID = get_user_weapon(id, temp, temp)
				fm_give_item(id,"weapon_scout");
				if (weaponID)
				{
					get_weaponname(weaponID, weaponName, 31)
					engclient_cmd(id, weaponName)
				}
				givenitem=true;
			}
			else
			{
				new weaponName[32], weaponID, temp
				weaponID = get_user_weapon(id, temp, temp)
				fm_give_item(id,"weapon_awp");
				if (weaponID)
				{
					get_weaponname(weaponID, weaponName, 31)
					engclient_cmd(id, weaponName)
				}
				givenitem=true;	
			}

Jeżeli ktoś wie co nie tak to proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych